2014年2月20日 星期四

懶懶一品鍋

天氣變幻無常 , 剛暖了數天 , 
今早氣溫驟降衹有 9 度 , 
又沒有太陽特別覺得寒冷 , 冷得我連到街市都不想去 , 
晚餐食一品鍋 , 大部份餸菜都買現成熟餸 , 
本來一品鍋通常都是把所有食材煮熟 , 
哈哈 ! 我把它們當打邊爐 , 邊食邊煮慳回不少工夫 . 


 全部食材都在超市買齊 . 真方便 .
 炸魚角
 燒腩骨
 椒鹽豆腐
 胡椒鹹菜豬肚湯
 鮮腐竹
 豬肉片
 金菇冬菇
西生菜

22 則留言:

  1. 昨晚清晨以霧大而且雨粉粉又大風呢
    •☁*.今晚又勁冷...大家乖乖見周公子呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 哎呀對呀 , 都係早點搵周公子傾偈好過 lu . 晚安 !

      刪除
  2. 回覆
    1. 哈哈 , 本來諗住一品鍋 , 但突然懶根起唔想煮把食材當打邊爐咋 .

      刪除
  3. 回覆
    1. 吓 , 我地仲凍過英國 ? 怪不得我時時都騰騰震喇 .

      刪除
  4. 這一品煱方便又暖笠笠!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈最緊要不用洗切餸菜 , 慳水慳力 .

      刪除
  5. 回覆
    1. 我在超市求其見乜就買乜 , 好方便 .

      刪除
  6. 我至like,又方便,好味
    又嗳笠笠,豬肚湯好正:-)
    天氣幾恃正常番啲?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我更加 like 喇 , 因為不用洗切餸菜慳水慳力 , 哈哈 .
      我都好想知究竟凍到幾時呀 ! 嗚嗚 !

      刪除
  7. 乾手淨腳唔駛煮其他餸啦^^
    炸魚角我都like

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇錯嘞最緊要不用洗切餸菜又不用煮 , 烚烚下超方便 .
      魚角我和相公都 like 喞 .

      刪除
  8. 我都想打邊爐呀!不過大小魔怪平日好少返嚟食飯,所以冇得食囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 不如整一品鍋吖 , 食唔嘥又可以留番第二餐再食過 .

      刪除
  9. 回覆
    1. 哈哈 , 現在天氣凍冰冰最好就不要洗咁多餸菜 , 整一品鍋快捷又慳水慳力 .

      刪除
  10. ak:
    ~超級市場啲食物,都幾多元化.
    ~天氣凍, 真係對住個爐, 會暖淋淋好多!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicky ,
      我住的屋苑附近是沒有街市 , 所以這間超市貨品都幾齊備的 .
      香港近呢幾年天氣好怪 , 一凍就超凍 , 一係就濕度高到99 度 , 試過濕到100 度好唔舒服 , 現在就好凍 , 餸菜煮了好快就凍哂 , 所以我都幾鍾意對住個爐食的 .

      刪除
  11. 這個冬天, 我也常是這樣 "一品煱" 方式食飯...!
    加個熱鍋一邊加熱, 一邊食....暖好多呀 !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 一品鍋簡直是寒天佳寶 , 烚烚下冇得彈 , 而且慳番好多洗菜時間 .

      刪除