2014年2月26日 星期三

無飯主婦

最近無事忙變了追 " 星星 " 族 , 
這幾天期待著 " 來自星星的你 " 大結局 , 
好似今晚播出了 , 等待中 . 
中午飲完茶本想買餸 , 但懶根起 , 都係出街食 lu  , 
我和相公很久沒有到 x x 好棧吃晚飯 , 
可能太耐沒有幫襯 , 覺得特別好味 .


 叉燒餐包
 釀茄子味道唔錯 , 下次會再食
 叉燒腸粉
 紅油抄手 , 
很久以前吃過一次酸酸辣辣的紅油抄手 , 
一吃便愛上了 , 但往後日子便沒有吃過啱食的 , 
今次竟然吃回那種味道 " 正 " 我要記住呢間酒樓 . 
 雞扎
晚飯套餐 : 
茄子炆海班件 + 紅燒什菌豆腐 , 另加兩客白飯 . 

10 則留言:

  1. 雖然我暫停寫blog,但我有日日去睇別人的blog,之前開唔到留言,而家又得喎!
    我好鐘意你的"點心相",可惜我住的城市無呢的嘢。我鐘意食茄子,凡係紫色食物都有益喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. Joyce
      很開心妳來探我呀 ! 我很想好快看到妳的網誌分享 .
      妳住的地方可能較多洋人 , 所以冇乜酒樓 , 妳鍾意看點心相 , 多些來探我吖 , 哈哈因為我相公至鍾意飲茶的 .
      我都覺得紫色食物係好似營養高些的 .

      刪除
  2. 回覆
    1. 哈哈我以往都鍾意煲韓劇0架 , 今次呢套更加要追 , 是關實在太好睇了 .

      刪除
  3. 最近見"星星"劇爆熱, 可惜開始冇追, 遲D去買影碟追番. 好似今晚大結局喎.

    回覆刪除
    回覆
    1. 已大結局了 , 從頭開始睇知到佢的故事開始 , 會特別好睇0架 .

      刪除
  4. 回覆
    1. 係呀 , 追呀追 ! 但已大結局了 .
      聞說將會拍第二集的 , 哈哈到時又齋齋再追過 .

      刪除