2014年2月2日 星期日

櫻花

從雜誌圖片中看日本櫻花盛開 , 
甚是蔚為奇觀 , 
從blog 友 Stella 處得知中文大學 , 
也有七棵櫻花樹現正盛開 , 
既然不用到老遠日本看櫻花 , 當然要去看看喇 .
謝謝妳 Stella ! 
年廿九我和相公到達中文大學 , 
先去參觀李雲俠剪紙藝術展覽 , 
館內剪紙展品 , 手工細緻顏色鮮明很靚 , 
但可惜館內不許攝影 , 如果對剪紙藝術有興趣的朋友 , 
請留意展期衹到今個月十五日 , 看罷靚靚剪紙展品 , 
我們再乘大學的巴士到新亞書院看櫻花 . 


頭岳岳搵心頭好 , 我也參與其中 .  
雖然櫻花樹較為瘦弱 , 
但有幾棵向著太陽的櫻花 , 都開得很燦爛 . 









辛勤的蜜蜂穿梭在櫻花之中覓食 , 
既然闖進來 , 就把你一併影下來留念吧 ! 
大概三年沒有來中文大學 , 
遙望對岸多了一座宏偉的觀音像 , 
山腳還興建了密麻麻的屋宇 .
船灣淡水湖 

想替相公影幅天人合一 , 
但擺來擺去總是人在水中央 . 

14 則留言:

  1. 咁快有櫻花睇.
    觀音像&山腳密麻麻o既屋>>我聯想係骨灰位...

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀 , 都算開得幾燦爛添0架 .
      kakaka 我離遠睇都以為係 ..... 後來用相機拉近些睇才發覺係屋仔咋 .

      刪除
  2. 櫻花都唔錯喎,今年暖一定好早開

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗係嘞 , 還有些花蕾未開 , 呢兩日天氣咁暖可能更加開得燦爛 .

      刪除
  3. D 櫻花好靚! "天人合一" 幅相, 影得好似吖!

    回覆刪除
    回覆
    1. 櫻花都幾靚0架 , 不過就瘦弱咗啲啲 , 希望種耐些強壯起來 , 將來開多些花會更好看 .
      " 天人合一 " 幅相 , kakaka 謝謝妳鼓勵 !

      刪除
  4. happy ak, 能分享到你這輯相, 令我喜出望外的是你解答了我心中的一個迷。Why?
    因為在我留港期間, 有朋友邀請我到大埔禮拜慈山寺淨高70米的白觀音, 可惜我無法抽空前往, 事後知道慈山寺是香港首富(某地產商人)的物業. 現在看過你的相片後便明白前因後果了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 喔咁就好嘞 , 讓妳放下心中謎團 , 下次妳回來一定去看看了 .

      刪除
  5. 櫻花很美, 我家附近的櫻花多是白色的, 粉紅色就較少, 不過我總是分不清它是櫻花, 還是梅花或李花!

    回覆刪除