2014年2月7日 星期五

翡翠拉麵小籠包

續 : 喜躍滿盈錢罌展 ( 2 ) 
滿足完眼睛係時候搵嘢食 , 
我和相公行下行下 , 從將軍澳中心行到將軍澳廣場 ,  
行過翡翠拉麵小籠包 ,  門面細細靜悄悄沒有人在等位 , 
心諗可能現在衹是晚上 6 點幾 , 所以沒有人吧 ! 
當我們跟著侍應姐姐入內堂 , 
噢 ! 內堂早已起碼有 7 成人 , 
國內遊客也佔不少 , 雖然還未滿座 , 
但非常熱鬧人聲嘈雜 , 趕忙食完嘢快快離開 .


生煎包底部很香脆 , 肉饀肉汁鮮味真不錯 . 
小籠包是他的主打食物 , 略嫌它的皮稍厚 , 
但味道同樣跟生煎包一樣好味  .
鱔糊炒拉麵 , 整碟麵很油膩醬油太深色 , 
賣相有少許似炒燶了 , 拉麵和鱔糊很稔 , 
而且吃完較口渴唔合格 . 
蔥油餅散散的 , 明顯跟我以前吃過的不相同 , 
外皮用很酥油的皮做 , 很酥脆吃完有飽滯感 .
七點幾離開 , 門前開始有人等位 . 

14 則留言:

  1. 回覆
    1. 我覺得以前的鱔糊比現在的爽口好多 , 又冇怪味 .

      刪除
  2. 祝新春大吉,萬事如意,身體健康,心想事成!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你呀 ! 大家咁話 .
      祝你馬到功成 ! 龍馬精神 !

      刪除
  3. 回覆
    1. 整吖 , 整完給大家介紹怎樣制作喎 .

      刪除
  4. 生煎包...我的至愛之一, 包底脆, 包饀香, 美味極了 !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢間生煎包做得好好食 , 回味緊 .

      刪除
  5. 我都好鍾意食鱔糊同小籠包架。

    回覆刪除
  6. 翡翠拉麵小籠包的座位多數很逼, 坐得唔舒服, 食物一般喇.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得這店的座位嘛嘛 , 而且聲音好似焗住一齊 , 好嘈 .
      點心都可以 , 炒麵 .... 唔啱我口味 .

      刪除