2014年2月9日 星期日

年初六沒有地方去 , 想著很久沒有探馬大哥了 , 
趁著天氣不錯到騎術學校逛逛 , 
這裡位處較偏遠 , 參觀的人不多 , 
我和相公已來過這裡一次 , 已知馬兒對聲音敏感 , 
所以我們盡量輕聲說話 , 免得影響馬大哥工作 , 
今日參觀的人有 15 人 , 
國內遊客包括 4 位小朋友共 9 人 , 
比我們本地人還要多 . 










 馬大哥可能受到小朋友較大的聲音影響 , 
有點不耐煩 , 久不久發出很大的吼叫聲 , 
 上次參觀看見的馬 , 大部份都是很高大 , 
但今次很多體型較細小的馬兒 . 
 白馬王子雖然體型較細但都幾靚仔 . 
 我們在馬房門外往裡面看 , 差不多每間隔裡 , 
都有一匹馬探頭外望 , 好似等吃晚餐 . 
 探過馬大哥 , 再到附近的公園散步 . 







 日落西沉  


18 則留言:

  1. 你又唔搵個白馬王子??

    回覆刪除
    回覆
    1. 白馬王子早已比美少女吸引咗lu ╮(-_-)╭

      刪除
    2. Wien ohtria, happy ak 已找到白馬王子, 而且收為己有.

      刪除
    3. Pat ,
      kakaka 相公睇到你咁講佢實心花怒開喇 !

      刪除
  2. 回覆
    1. 哈哈冇呀 , 高頭大馬睇見都驚驚 , 我諗爬上馬都很吃力 .

      刪除
  3. 白馬王子眞係好靚仔呀!
    順告: 我的「2013 聖誕@香江 」已補載相片啦! 還有「Happy New Year 2014 」將在兩天內補妥相片。

    回覆刪除
    回覆
    1. 靚仔脾氣唔多好 , 久不久會大聲吼叫 , 起初嚇得我一跳 .
      有相睇真係好嘞 , 謝謝妳通知我呀 .

      刪除
  4. Happy ak, 好消息! Joyce 冬眠久休快復出了! wei-wei 拍爛手掌支持Joyce她!

    回覆刪除
    回覆
    1. 喔 ... 真係好消息啊 !
      等陣我過去探下佢先 .

      刪除
  5. AK...唉, 原來可以參觀, 我以為只是學騎馬的人才去呢...!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我第一次經過都係咁諗0架 , 但後來行下埋啲 , 行下埋啲 , 見冇人阻止 , 我地就入咗去參觀了 .

      刪除
  6. 恭喜發財、身體健康、心想事成
    妳同老公有冇騎呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你呀 ! 大家咁話 .
      祝你馬年行大運 ! 龍馬精神 ! 萬事如意 !
      哈哈冇呀 ! 那些高頭大馬 , 我諗我爬上去都很難的 .

      刪除
  7. 回覆
    1. 係呀 , 在這裡欣賞日落餘暉真不錯0架 .

      刪除