2014年2月25日 星期二

流水響水塘半天遊

星期天與相公遊逛粉嶺流水響水塘 , 
看水塘的名字頗為吸引 , 
幻想著這地方流水淙淙 , 景色怡人 . 


 我們乘搭火車到達粉嶺 , 轉乘52 B 專線小巴士 , 
遠遠看到指示牌便立刻下車 . 
 路旁停著很多汽車 .
 喔 .... 那麼清靜0既 , 遊人往那裡去呢 ? 

 我們沿著水塘邊向前行 , 這範圍不算大 , 
很快便到達行人不能通過的閘口 , 
從閘口可看見水塘的水壩 , 可惜不能進入 , 
衹好走回頭路 . 
 上面是什麼地方呢 ? 上去八八 .
嘩 ! 行完這排梯級又另外一排排長長的梯級 , 
粗略估計我們行了超過百幾級梯級 , 才到達平地 . 
 燒烤場 , 星期天竟然人影都沒有一個 . 
 又沒有指示牌 , 反正都已行過咁多梯級 , 就繼續上吧 ! 
嘩 ... 原來這排梯級 , 上完又接著另外一排的 , 
又行了幾十級梯級 ! 


 這邊廂高樓大廈林立 ( 大陸 ) 
 而呢邊是村屋 ( 香港 ) 
欣賞完風景又行眾多的級梯 , 返回地面 . 

 好攰呀 ! 
 路的盡頭是分叉路 , 
前面四個人分別二人一組 , 
一組向左走 , 另外一組向右走 , 
我們選擇往右走 . 
流水響交遊徑有兩個入口 , 
呢處起步是梯級 " 怕怕 "  
都係行平路呢處舒服些 . 



燒烤場的建築很特別 , 分別一層一層往上建築 , 
估計整個燒烤場地有幾十個爐 , 
但燒烤爐衹有一個正用著 . 
可能很久沒有下大雨了 , 橋下的水少得可憐 . 
太陽下山了 , 心怕遇上蚊蟲出擊 , 走為上著 . 


走回頭路到落車處等小巴返回粉嶺火車站 , 
但所有小巴在 " 鶴藪 " 站早已上滿客 , 
我們衹好徒步前去 " 鶴藪 " 
大概行了十幾分鐘便達這裡 , 又有燒烤場 , 幾熱鬧 . 



有機自家種農作物擺賣 , 我也買了些回家 . 
這些菜田是租給客人自家種菜的 , 
菜田中有些膠水樽倒轉插在田裡 , 有咩作用呢 ? 
又係租出的菜田 

等小巴的長龍 , 大家都很耐心地等車 . 
今次買了些有機種植的介蘭頭和紅菜頭 , 
菜販說紅菜頭的葉和枝都可以吃的 .

24 則留言:

  1. 行完山, 又可買到"土產" ,
    紅菜頭好有益, 行山一定有收穫

    回覆刪除
    回覆
    1. 行程算唔錯了 , 嘻嘻見到咁新鮮都買番少許回家 , 我都聽過紅菜頭好有益的 .

      刪除
  2. 回覆
    1. 咁是否行程一樣 , 還是有其他路行的呢 ?

      刪除
  3. 行超過百幾級梯級先可以燒烤,邊有人去架.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈你真係叻叻 , 所以人都冇個 , 嘥咗咁靚的燒烤爐 .

      刪除
  4. 以前小時候都來過燒烤的!

    回覆刪除
  5. 小學去旅行就成日去流水響。紅菜頭,加紅蘿蔔,在幾粒蒜頭,煲水飲,食埋渣,好有益。

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳就好喇 , 我咁大個人才第一次去咋 .
      謝謝妳給我的好介紹呀 !

      刪除
  6. ak:
    ~行咗好多路呀!! 不過, 見你依日啲相, 天氣幾好, 陽光好足, 都應該行得好舒服!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicky ,
      今次行梯級最多 , 哈哈夠哂運動 , 好彩天氣唔錯 , 除了有太陽又唔凍真係好舒服的 .

      刪除
  7. ak, 你又一次圓了我的夢, 謝謝你呀! 何解? 30多年來, 我入到粉嶺探親, 常聽流水響和鶴藪的名字, 但從未想過要去走一趟。今年1月5日當我又到粉嶺探親時要求親戚的兒子帶我去流水響或鶴藪, 後生仔說今日時間已晚, 望我揀日早點入粉嶺再帶我去。我當時想: 唯有三年後才揀日去吧! 現在看完你的相片就等如已經去咗啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呵呵咁咪好囉 , 今次妳睇住相先 , 下次回來再去行下 .

      刪除
    2. 我將推出香島的"中山公園" 並在網誌內推介你這一篇和May Cheung的"荔枝角公園"。

      刪除
    3. 好呀我會留意的 , 謝謝妳的推介啊 !

      刪除
  8. 依家呢D天氣行山好舒服,冇咁熱呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀現在行山唔冷唔熱 , 涼涼地就最啱嘞 .

      刪除
  9. 行山順便買埋餸一舉兩得^^

    回覆刪除
  10. 享受空氣清新.綠意盎然.星期六我都在這裏呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哦咁啱0既 , 行這水塘區都算唔錯的 ( 除了那些梯級外 ) 哈哈 .

      刪除
  11. 田裡的膠樽... 小雲估計是用來嚇雀鳥吧!~

    回覆刪除
    回覆
    1. 喔.. 原來係當做稻草人0架 , 謝謝你話比我知呀 !

      刪除