2014年2月5日 星期三

大戲棚 VS 圓方商場

好快就過咗幾日新年假期 , 
今日已經是年初四 , 
坐在家中好無聊出省逛下 , 
先到西九的大戲棚看看 , 
再乘港鐵周圍遊下 . 








行到肚餓這裡有嘢食賣0架 . 
 人力車供遊人試坐仲可以試拉下架車仔 .  
 蔗假得幾似 
 粟米就一啲都唔似0既 
 模擬大牌檔
 場內送白色扇還有免費在扇上寫字 .

 用手撕出來的字 

 公雞都是用手撕出來的 
 行完西九大戲棚 , 徒步前去圓方商場 . 
"  圓方 " 新年佈置衹得幾匹顏色鮮艷的馬 .




 巨型大馬頭 
 影完馬頭 , 繼續餘下行程 , 
從圓方坐港島線港鐵到將軍澳 . 
 將軍澳某商場外的新年佈置 . 

一對稍為年長的夫婦甜絲絲地 , 
坐在心心裡留倩影 . 

20 則留言:

  1. 回覆
    1. 有0架 , 但唔係日日有 , 當日晚上 7 點開纙做大戲 , 我見到海報有日羅家英都有份做 .

      刪除
  2. 回覆
    1. 冇呀 , 要等到晚上 7 點鐘才開始做 , 唔行得咁耐 .

      刪除
  3. 回覆
    1. 哈哈除了人熱鬧外 , 天氣都超熱又猛太陽 , 曬到頭到暈 .

      刪除
  4. 呢個大戲棚,我過年前去過,不過我係去睇戲

    回覆刪除
    回覆
    1. 晚上嚟睇大戲都幾好 , 日間行呢處就好曬又熱嘛嘛 . .

      刪除
  5. 睇新聞話果道依家有免費單車租

    回覆刪除
    回覆
    1. 當日都見到有人踏著免費單車周圍行 , 但有限額的 .

      刪除
  6. 甘蔗, 粟米都要用假嘢來做擺設...??
    真的可能重平d

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講得啱用真0既可能價錢會平好多 , 但 .... 我諗擺唔夠一陣就比人攞哂嚟食 lu . kakaka

      刪除
  7. 有冇試坐,畀相公試拉下架車仔 呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. kakaka 冇呀 , 好多人爭住坐車仔 , 我懶等 .

      刪除
  8. 我在香港期間未聽過 "圓方商場" 的名字, 請問它在何方? 我留港10個星期, 很多想去的地方都安排唔到時間去, 實在有點遺憾!

    回覆刪除
    回覆
    1. 圓方在港鐵九龍站 .
      唔緊要喇 , 妳下次回來停留耐d , 就可以慢慢遊覽妳想去的地方了 .

      刪除
  9. 最後那張是為情人節而影?

    回覆刪除
  10. 撕紙撕出來嘅作品好靚呀!

    回覆刪除