2014年2月28日 星期五

紅菜頭豬展湯

早前在八仙嶺郊野公園的 " 鶴藪 " 
買了些有機紅菜頭和介蘭頭 , 
今天把它們泡制成一餸一湯 . 


紅菜頭什菜湯 , 食材有 : 
紅菜頭 , 西芹 , 椰菜 , 紅蘿白 , 
鮮粟米 , 薯仔和豬展 , 
本來想試下加蒜頭但忘記買 , 下次才試吧 ! 
湯味濃濃的超甜 . 

有機菜販曾說紅菜頭的葉和枝用水焯熟可以吃的 , 
我兩樣都吃過 , 覺得葉的味道有少許似菠菜澀味 , 
麻麻地啱口味   枝就爽爽地可以接受 . 
蒸鯇魚
介蘭頭木耳炒雞球 , 介蘭頭嫩又甜很好味 . 

10 則留言:

  1. 哩個湯好啱我,
    什菜我至like:-)
    新鲜好甜架

    回覆刪除
    回覆
    1. 好味又超甜啊 , 好彩我沒有落鹽咋 , 如果唔係又鹹又甜 .

      刪除
  2. 好味啊,但紅菜煲湯真係好紅。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係好好味的 , 紅到好似橙紅色 , 靚靚 !

      刪除
  3. 紅菜頭什菜素湯是我的至愛。

    回覆刪除
    回覆
    1. 菜販話紅菜頭好益 , 日後我都煲多這款湯 .

      刪除
  4. 橙紅色? 我煮o個d好紅架。 唔通唔同種?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前在超市買過都係深紫紅色的 , 但呢次橙紅色 , 我都覺得好奇怪 , 今次湯味比超市買的香 , 我諗可能真係唔同種 .

      刪除
  5. ak:
    ~個湯係咪落好少豬展肉?已經夠味?咁多蔬菜一齊煲, 好甜. 仲可以食埋啲渣!! 好健康!! 真係要煲多飲!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicky ,
      今次的豬展份量同以往一樣 , 但我諗這款湯其實不用落肉都已好甜的 , 煲完湯的渣送飯都唔錯 , 夠哂粗纖 .

      刪除