2014年2月6日 星期四

喜躍滿盈錢罌展

" 錢罌 " 大多數朋友童年時都曾擁有過 , 
或許現在還保留著 , 
但我小時候的錢罌早已不知所踪了 , 
將軍澳中心現正展出一批錢罌 , 
展品當中有些可能大家見過的 . 





 展品分成兩部份 , 先參觀較近期的錢罌 . 























 年期稍遠展品待續 ....... 

16 則留言:

  1. Happy ak:
    ~我細個有獅子造型嘅錢罌, 不過, 搬咗屋之後,就唔知去咗邊!!

    回覆刪除
  2. 我記得細時在家見過HSBC舊行,和隻獅子。

    回覆刪除
    回覆
    1. HSBC舊行好有紀念價值 , 哈哈我覺得新行樣子麻麻地 .

      刪除
  3. 很懷念缸瓦錢罌 … 嘻嘻

    回覆刪除
  4. 我曾有過紅色滙豐銀行錢罌,現在不知去向。

    回覆刪除
  5. 我以前有個塑膠豬仔錢罌, 也有個舊滙豐錢罌....
    但唔知幾時, 已爛了, 掉左N年囉..!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 爛咗好可惜 , 座銀行都拆埋 , 想影幅相都冇機會了 .

      刪除
  6. 精彩呀! 好多款小時也擁有過, 真的又鈎起無限回憶喇! 謝謝你!

    回覆刪除
    回覆
    1. 想起小時候撩錢罌真係好好玩又緊張 , 因為怕比亞媽知道就慘了 .

      刪除
  7. 米奇老鼠唐老鴨細個時好想要kakaka

    回覆刪除