2014年2月18日 星期二

蒸香蕉蛋糕

農曆新十五已過 , 生活回復平時一樣 , 
新年期間頻頻出街食嘢 , 有點悶了 ! 
今日又嚟玩下蒸香蕉蛋糕 .

 奇嘞 ! 以前也蒸過一次香蕉蛋糕 , 
蒸出來都像焗一樣很深色的 , 
但今次不知為何會像普通蛋糕0既 . 
 晚餐 : 青紅蘿白無花果蜜棗杏仁豬展湯 , 
很久沒有煲這款湯 , 
忘記以前放幾多顆無花果和蜜棗 , 
求其放五顆無花果和三顆蜜棗 , 
太甜了 , 好像糖水一樣 .  
 栗子炆排骨 
清炒菜心 

12 則留言:

  1. 蒸香蕉蛋糕我未試過,焗就試過了!有什麼分別呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈 , 上次蒸出來樣子同焗一樣 , 但冇焗咁香 .
      今次個樣完全唔似香蕉蛋糕 , 都有香蕉味但麻麻地香 ( 失敗 ! )

      刪除
    2. 我喜歡吃焗的蛋糕, 不愛吃蒸的。外國無花果超甜, 所以我煲湯若用無花果就不再加蜜棗了。

      刪除
    3. 任何形式的蛋糕我同樣都鍾意吃的 , 哈哈 .
      呵呵我朦查查兩樣都落哂 , 怪不得甜到似糖水喇 .

      刪除
  2. 回覆
    1. 這款湯好味 , 煲過的青紅蘿白又可以送飯 , 真不錯 .

      刪除
  3. 蒸香蕉蛋糕...睇個樣好似好成功~~用新鮮香蕉??!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 食都幾好味0架 , 但顏色好淺唔似焗出來的香蕉蛋糕咁深色 , 我係用已起梅點的香蕉 .

      刪除
  4. 係咪好似蒸蘿蔔糕咁呀?@@

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈又不至於咁淡色 , 係似普通蛋糕黃黃地色0既 .

      刪除
  5. 係咪用了白糖,如果用黃糖就會深色些...哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係用白糖整的 , 但以前我都係用白糖整都唔係咁淺色0既 ( 真係唔明點解今次咁淺色 )

      刪除