2014年11月10日 星期一

煲仔飯季節開始了

 秋涼吃煲仔飯特別好滋味 , 
很久沒有到煲仔皇吃飯 , 
來這裡一定吃他專門的煲仔飯 , 
兩客套餐 : 
土魷肉餅煲仔飯 , 油菜一碟和例湯 .
北菇豆腐 , 白飯一碗和例湯 . 

 土魷肉餅煲仔飯煮得好靚 , 粒粒米飯爽口有飯味 , 
土魷和刴豬肉最佳配搭 , 好好味 . 
北菇豆腐 
 焯生菜
粉葛蜜棗豬骨湯 

16 則留言:

  1. 土魷肉餅煲仔飯好吸引~!!!! 見到都想食~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 土魷肉餅好鮮味 , 仲好送得飯 , 諗起我都好想食啊 yummy yummy

      刪除
  2. 回覆
    1. 我都係呀 , 好鮮味又啖啖肉 , 飯就香噴噴 .

      刪除
  3. 土魷肉餅煲仔飯+油菜一碟和例湯...超好味呢
    •☆・゚☾*•甜夢進入夢鄉・゚★。瞓覺覺豬。☁・゚晚安喇喂

    回覆刪除
    回覆
    1. 超好味啊 ! 食完飽到上心口 .
      好容易又一天了 .

      刪除
  4. 回覆
    1. 哈哈 , 每次食煲仔飯我就會失控食好多好多0架 .

      刪除
  5. 回覆
    1. 咁簡單一啲都難唔倒你喇 , 你都整香煲嚟食吖 , 香噴噴熱辣辣 , 諗起都想食了 .

      刪除
  6. 嘩,呢餐樣樣都啱我口味呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呵呵 , 啱食就埋位喇 , 唔好客氣喎 !

      刪除
  7. 回覆
    1. 很鮮味啖啖肉 , 飯又香非常好味 .

      刪除
  8. 煲仔飯暖笠笠好正!你在FB有訊息啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好正呀 !
      謝謝妳通知我 , 我立刻去看看 .

      刪除