2014年11月4日 星期二

新店開業

屋苑商場陸續開了幾間新食肆 , 
以往想吃 " 太興 " 都要到別處 , 
終於開到嚟呢區 , 先吃個下午茶 . 

 奶茶和柚子茶
 台南肉燥撈米粉 , 
肉燥味道唔錯但超肥膩 .
大刀牛肉麵 , 
牛肉是牛展有四大件 , 相公例話 " 好食 " 
麵的份量很少又煮得太稔 . 

12 則留言:

  1. 我都喜歡去太興,燒味飯好正。不過佢d湯麵湯底超鹹,好少食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 太興食物都幾多元化 , 下次我都試試這裡的燒味 , 好彩今次我地吃的都唔算太鹹 , 或者每間分店的食物制作人唔同 , 咁啱你食嗰間廚師落鹽較重手了 .

      刪除
  2. 太興價錢好貴,早餐粉麵好咸

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得太興價錢比其他茶餐廳貴 , 不過新店開張都會試 , 好彩今次我們的食物算唔太鹹 .

      刪除
  3. ¤☀*¨早晨+黃昏好☁・゚笑嘻嘻・゚☼。我起身嚟
    對呢 happy ak 民以食為先*•♡冇得食睇下都超開心
    所以我都好鍾意睇飲食節目或BLOG友的分享...燒味飯好正呢

    回覆刪除
    回覆
    1. kakaka 我們都是同樣鍾意食嘢啊 ! 所以我都係好鍾意到 blog 友處看食嘢分享0架 .
      下次我都試試這裡的燒味飯 .

      刪除
  4. 回覆
    1. 係呀 , 不過新店開張都幫襯下佢喇 .

      刪除
  5. 回覆
    1. 係呀這種港式奶茶好濃郁味道好正的 .

      刪除
  6. happy ak:
    ~好味就好啦!! 其實, 我有時唔介意去遠啲食, 但求啲食物係整得好食!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicky :
      哈哈美食魅力是沒法擋 , 但如果去到唔啱心水 , 就非常失落lu .

      刪除