2014年11月24日 星期一

偷懶

沒有煮飯心情又到意式餐廳吃晚餐 , 
今次我和相公連湯都沒有喝 , 
因為有好幾款食物都想吃 , 
五款食物我們眼濶肚窄 , 
未能全部把它們消滅 . 

 白汁芝士鱈魚扒
魚扒太稔沒有魚味 , 芝士汁太淡 , 
下次唔會再食 . 
 洋蔥蒜茸燒雞
雞爽滑醃得夠味 , 很濃的蒜汁幾香 . 
  蒜汁燒魷魚 
這款已吃過兩次 , 相公的至愛 , 
唔太韌很香魷魚味 . 
 我的至愛水牛芝士 pizza 
 菠菜辣汁意粉味道一般 . 

18 則留言:

  1. 我同小魔怪嚟呢間餐廳一定食燒魷魚呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 這魷魚真係好好味 , 我相公食過一次就每次都要食了 .

      刪除
  2. 回覆
    1. 我地兩個都係為食貓 , 見乜都想食 .

      刪除
  3. 小心, 魷魚的膽固醇好高。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喇 , 每次相公要食我都同佢講 , 但佢話最多第二餐食清些補數 , 無佢修比佢激死 .

      刪除
  4. 回覆
    1. 嘻嘻我好多時都唔想煮0架 , 因為唔知煮咩餸 .

      刪除
  5. 我嚟呢間餐廳意粉同湯係必嗌嘅

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都幾鍾意呢處的湯 , 但今次我地想試下其他 , 為有取捨唔飲湯 .

      刪除
  6. 好友*・゚☀*早晨+午安+黃昏好喇喂¸*☁•
    ⊹*❣。大家快樂◇♫*¨星期一*¨♡♬¤笑呵呵♪♩♦ღ

    回覆刪除
    回覆
    1. 黃昏好 ! 又一星期開始了 , 大家齊齊happy 過日子 !

      刪除
  7. Happy ak:
    ~意式食物, 我都好喜愛. 有時, 出下街食, 轉換環境, 食都食得多啲!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicky :
      我同妳一樣 , 遇上新環境都係特別開胃的 .

      刪除