2014年11月18日 星期二

蕃茄飯

最近遊 blog 看見蕃茄飯大熱 , 
我也來趁熱鬧 , 試試 ! 

 蕃茄飯 
食材放了 : 蕃茄一個 , 三文魚片和帶子 , 
方便快捷味道唔錯 , 下次再試落其他食材 . 
豆乾炒菜心 
上次食剩兩件唔啱口味的澳洲豆乾 ,
請大口仔食又覺得好嘥 , 求其放落菜心一齊炒 . 

12 則留言:

  1. 蕃茄飯大熱味道唔錯 ,咁我都試吓喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻 , 都算唔錯0架 , 我看見很多 blog 友放蝦仲加鮮味 .
      妳都試下吖 !

      刪除
  2. 回覆
    1. 哦我未煮過南瓜飯喎 , 有機會我又試下 .

      刪除
  3. ✿happy ak❀º°**☀早晨+黃昏好☁*゚
    *❤快樂星期二¤齊齊*¨笑呵呵⊹。。゚♡
    神公和我都覺得蕃茄飯好好味◇*下次再煲先得呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 黃昏好呀 ! 好容易又一天了 .
      我和相公都覺得這款飯幾好味又容易煮 , 下次我試下落其他食材再玩過 .

      刪除
  4. 蕃茄飯好鮮味喎! 健康又有營養!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀 !
      哈哈最緊要係方便快捷簡單 .

      刪除
  5. 回覆
    1. 玩吖玩吖 , 方便快捷 , 不用洗咁多食材 , 幾適合冬天煮 .

      刪除