2014年11月3日 星期一

Pizza Hut 二人套餐

我至愛pizza 由其是意式餐廳的齋芝士 pizza , 
但相公對 pizza 就麻麻 , 
所以不是常有得吃 , 
差不多一年沒有到 Pizza Hut 吃晚餐 , 
因為覺得食物唔太啱口味 , 
但想著事隔咁耐可能有些改變 , 
今回我們吃二人套餐 . 

意大利蔬菜湯超多什菜味道唔太酸 , 
周打蜆肉湯食材有 : 
雞粒 , 磨菇 , 蜆仔和魚粒 , 味道幾鮮 . 
豬仔單骨飯
豬仔骨好像被煙燻過 , 醃得幾入味肉質較乾 . 
" 海鮮至尊 " 分成六件 , 每件都有一隻大蝦 , 
其他食材 : 珍珠帶子 , 蜆肉 , 
菠蘿 , 青紅椒 , 紅洋蔥和黑橄欖等 , 
餅底配上千島汁焗得很脆味道很好 . 
吃 pizza 我最鍾意飲汽水 .
相公的咖啡

16 則留言:

  1. 我在美國嚐不到香港Pizza Hut芝士夾心的素食pizza !

    回覆刪除
    回覆
    1. wei-wei...香港Pizza Hut的 Pizza 是最多不同種類的! 美國或其它地方的Pizza 都沒這樣多種類的! 我去過咁多地方中,香港的Pizza Hut是最好食的!

      刪除
    2. 我都聽過有些朋友講外國的 pizza 食材沒有香港咁多 , 但芝士就多過香港的 .

      刪除
    3. 美國pizza多數用蕃茄醬塗在芝士上。kei 說得對, 香港的pizza最好食。

      刪除
  2. 我都好耐冇去pizzahut食pizza囉嗦

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻 , 我都隔咗成年才去 , 因為佢冇意式餐廳咁抵 , 份量較意式餐廳為多 , 如果叫多兩款就食唔哂 , 而且食物又唔多元化 .

      刪除
  3. 今天・゚康復些回覆大家呢
    天氣得22度・゚轉涼好多呢
    ・゚。大家都要著多件衫呢¤*¨

    回覆刪除
    回覆
    1. 星期日中午出街仲熱熱地 , 但晚上回家就涼陣陣 , 好彩冇冷親咋 .
      我諗現在外出帶備風褸著數些了 .

      刪除
  4. pizzahut我最近食過午餐,都唔錯。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我未食過他的午餐 , 搵日都要試試 .

      刪除
  5. 回覆
    1. 喔 ! 原來有分美式0架 , 我唔識喎 , 哈哈我衹吃過所謂的意式和港式咋 .

      刪除
  6. 回覆
    1. 呢款唔錯0架 , 因為我鍾意食千島汁好好味 .

      刪除