2014年11月5日 星期三

紅菜頭南瓜素湯

 深秋時份早晚已有涼意 , 
日間走在街上都沒有熱氣逼人之感 ,
到元朗周圍逛 , 行過印度舖入去八八 , 
" 印度香米 " 真係香的嗎 ? 好奇心買了包回家 . 
晚餐 : 紅菜頭南瓜素湯 
孜然雞扒
  鴻喜菇素雞合掌瓜 

 素湯食材 : 紅菜頭南瓜紅蘿白粟米 , 好甜啊 ! 
好彩我沒有落鹽 , 否則又鹹又甜好怪味 . 
 孜然雞扒
鴻喜菇素雞合掌瓜 
現在菇的品種愈來愈多 , 
第一次買鴻喜菇 , 覺得它的樣子跟本菇一樣 , 
到網上查看 , 原來即是本菇 . 


14 則留言:

  1. 紅菜頭有益
    菇仔幾得意喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都有聽聞紅菜頭有益 , 但覺得它太甜了 .
      菇仔好睇但味道就有點怪怪地 , 唔太啱我口味 .

      刪除
  2. 要試下紅菜頭南瓜素湯 。

    回覆刪除
    回覆
    1. 這兩款食材好甜 , 好像飲糖水所以最好唔落鹽 , 當佢係糖水 .

      刪除
  3. •☆・゚☾*•甜夢進入夢鄉・゚★。瞓覺覺豬。☁・゚晚安喇喂

    回覆刪除
    回覆
    1. 午安呀 ! 又可以諗下食咩了 , 哈哈 !

      刪除
  4. 紅菜頭是我至愛。 印度香米? BAMASTI 散修修,我覺得用來食咖喱可以,始終泰國香米食D。

    回覆刪除
    回覆
    1. 紅菜頭好甜口感都唔錯 , 但我除煲這種湯外 , 就唔識仲有咩可以配佢了 .
      喔原來印度米係散修修 , 咁我要加些泰國米落去 lu .

      刪除
  5. 紅菜頭雖然有益,但好似幫降血壓,所以要留意番!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哦 , 我唔知會降血壓的 , 這樣我都係少些煲嚟飲了 , 謝謝妳呀 !

      刪除
  6. happy ak:
    ~你處理紅菜頭, 點處理? 我好怕紅菜頭染到啲指甲變色. 所以, 我要買啲膠手套去處理紅菜頭!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicky :
      我習慣做任何家務都係戴住膠手套的 ( 包括切肉或蔬果 ) 所以沒有弄紅手指甲的問題 .

      刪除
  7. 紅菜頭煲椰菜、西芹、蕃茄、薯仔....什菜湯就不會太甜囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 喔原來這樣配搭才不會太甜0既 , 謝謝妳呀 , 下次我會跟妳的 .

      刪除