2014年11月11日 星期二

素 pizza

前排 blog 友網誌分享屋苑商場有素食 pizza , 
我最鍾意食 pizza 所以要試試 .

pizza 食材有素香腸和紅青椒 , 
雖然是素食但味道很好 , 餅底脆脆地 .
 白汁雜菌長通粉 , 味道唔錯 . 
 素牛肉螺絲粉 
素牛肉很好味 , 下次都要吃這款 . 

12 則留言:

  1. 素食 pizza ...看到我都好想吃呢

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 真係唔錯 , 我都好鍾意這裡的素食餐 , 清清地可以食多些 .

      刪除
  3. 素食真的不錯架,有時成日大魚大肉食得多,都有D怕。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀食得肉多好悶 , 素食清清地易消化 .

      刪除
  4. 回覆
    1. 口感和味道都唔似 , 牛肉味道最好 .

      刪除
  5. 我同大魔怪幫襯咗好多次啦! 好味道呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝妳好介紹 , 真係好味道 , 日後我都會多些幫襯 .

      刪除
  6. 畀素食人士多個選擇都唔錯喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀 .
      有時食得肉多都幾悶 , 改吃素都幾好的 .

      刪除