2014年11月20日 星期四

Vcity 利小館晚餐

昨日到屯門各商場遊逛 , 
聖誕將臨商場已有節日氣氛了 .
晚餐我們到 Vcity 的利小館吃 . 
這裡菜色南北都有 , 
我和相公同樣希望試多兩款 , 
好彩這裡餸菜每款都較為嬌小 . 
今次叫 8 款食物 , 
杏汁雪梨燉豬肺湯
三層肉
蝦餃
鮮肉小籠包
素菜包
四川擔擔麵
籠仔桑拿雞
栗蓉焗布甸

 杏汁雪梨燉豬肺湯一人份量 
食材有 : 雞 , 雪耳 , 雪梨 , 磨碎的杏仁和豬肺 , 
湯煲得夠火候 , 湯味夾雜著杏仁香味很濃郁 .
 三層肉
燒肉切去肥肉 , 皮很脆肉醃得夠味 , 
燒肉很袖珍衹有 9 小件 , 
每件體積大概 1 吋唔夠薄薄的 .
 蝦餃
相公至愛 , 我沒有吃 , 他說蝦鮮甜爽口好味 . 
 鮮肉小籠包
皮算薄但頂部摺位厚皮較硬 , 
肉汁唔油膩味道不錯 . 
 四川擔擔麵
味道微辣很啱我倆口味 , 因為我們不是嗜辣的 .
 籠仔桑拿雞
名稱唔用 " 蒸 " 改用 " 桑拿 " 幾貼切好好笑 , 
所有雞都是雞腿肉 , 醃得入味爽口 . 
我倆愛吃包包 , 今次吃素菜包 , 但忘了影相 , 
包包一籠有三個 , 包身輕輕吃完都唔覺有 . 
栗蓉焗布甸
我和相公已很飽 , 但看見甜品難於抗拒 ,
都叫了一客 , 布甸唔太甜 , 栗蓉饀幾多 .


14 則留言:

  1. 杏汁雪梨燉豬肺湯...唔該晒...我又要一份
    燒肉... 蝦餃...小籠包...栗蓉焗布甸...超正呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 這款湯好好味 , 飲勝吖 !
      幾款點心都幾正 , 我由其是鍾意食栗蓉焗布甸 .

      刪除
  2. 回覆
    1. 係呀 , 我最鍾意食那碗擔擔麵 , 味道適中 .

      刪除
  3. Happy ak:
    ~樣樣都唔錯!!
    ~喜歡啲湯,可以一碗碗叫黎飲!! 杏汁雪梨燉豬肺湯, 感覺好潤呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicky :
      這裡的食物唔錯 , 很久沒有試過款款都啱食了 .
      這裡的湯有幾款選擇 , 同枱食飯可以各自要自己鍾意的湯 , 非常好呀 !
      杏汁豬肺湯可能有杏仁所以特別感到滋潤 .

      刪除
  4. 回覆
    1. 我鍾意食甜品 , 佢唔太甜栗子饀幾多而且好味過蓮蓉 .

      刪除
  5. 杏汁雪梨燉豬肺湯, 飲完潤晒 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀真係唔錯 , 所以很多枱客都飲這款湯的 .

      刪除
  6. 菜式好精緻,啱晒二人行,可以試多幾樣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀 , 每款都係少少地 , 最啱人少少可以試多幾款 , 唔錯 !

      刪除