2014年11月26日 星期三

薑蔥蒸野生鯇魚腩

心思思掛住達人的藍莓芝士蛋糕 , 
又去幫襯佢吃下午茶 .

 牛仔柳飯
牛仔柳煮得剛好 , 稔滑好好味 . 
豬軟骨通粉
通粉有口感 , 豬軟骨入味 , 
部份軟骨炆得稔稔的 , 可以連骨食埋 , 
最後吃件藍莓芝士蛋糕 , 
飲番杯華田和奶茶很滿足啊 ! 
H嘻下午茶吃得好飽 . 
PhotobucketPhotobucket
晚餐清清地蒸野生鯇魚腩 , 煲素湯 . 
薑蔥蒸野生鯇魚腩
街市店員話這些是野生的 , 
我從未吃過所以無從稽考是否真實 , 
魚的體型比人工飼養細很多 , 
所以衹分成兩段販賣 , 
蒸熟的魚腩肉質幾滑 , 魚味較清 .
素湯食材有 : 
番茄 , 薯仔 , 紅蘿白 , 椰菜和南瓜 . 

20 則留言:

  1. 回覆
    1. 係呀, 我愈來愈鍾意飲素湯 , 除了湯冇肉健康些 , 湯渣可以當餸食埋 , 環保又好味 .

      刪除
  2. 好友*°•我瞓醒♩。♪又來開心萬事得.♬。♫*ƸӜƷ
     ┏┓┏┓*☀早晨+黃昏好☁*゚
     ┃┗┛ appy♡°¨*星期三•⊹*❤ღ
     ┃┏┓┃齊齊*¨笑呵呵⊹。。゚¨ʚïɞ
     ┗┛┗┛❀向前進✿日日都是美好
    ೋ♦•°♬。・゚♫¸.❉•*¨⌒❀⊹♦*・•*•♪♩¤

    回覆刪除
  3. 野生鯇魚腩味道同平時鯇魚腩有冇分別?

    回覆刪除
    回覆
    1. 飼養鯇魚有時食到可能係飼料問題的怪味 , 而且條魚大條肉質較實 .
      野生的肉稔滑少少 , 魚味較淡 .

      刪除
  4. 回覆
    1. 會呀 , 因為我鍾意食煲過湯的蔬果 .

      刪除
  5. 你幾喜歡用南瓜煲湯喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻係呀 , 我覺得甜甜地又粗纖 , 而且聞說有益所以特別鍾意 .

      刪除
  6. 回覆
    1. 有0架 , 齋食要$20 .跟餐就 $14 , 而且我覺得無端端入去衹吃件蛋糕好怪 .

      刪除
  7. Happy ak:
    ~下午茶黎講, 份量都好多下!!!
    ~啲齋湯, 你會食埋湯渣嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicky :
      係呀份量唔少的 .
      哈哈我鍾意食煲過湯的蔬果0架 .

      刪除
  8. 有時食得清清地都幾好架...

    回覆刪除