2014年11月30日 星期日

睇大戲

昨日朋友約我和相公到屯門大會堂睇大戲 , 
我們三人都是第一次看現場大戲 , 晚上 7:15 入場 , 
我和相公匆匆忙先找間沒有那麼多人的地方吃飯 . 

 燒腩仔飯
皮都幾脆肉有肉味 . 
肉絲炒麵
麵炸過的就微脆 , 沒有炸過的韌韌地 , 味道一般 . 
價錢都係一般 , 但侍應員的態度就麻麻了 . 
大戲主題係帝女花 , 以前睇電視已看過好幾次 , 
但都衹做戲肉 " 香夭 " 今回分成 5 部份 , 
每一部份做完都有小息一會 .
5 部份分別是 :
樹盟 , 庵遇 , 迎鳯 , 上表 , 香夭 . 
戲服好靚可惜進行其間不能影相 ,
樂隊成員 45 人 , 我以為管弦樂團有指揮 , 
原來中樂團都有指揮的 , 我真大鄉里啊 ! 
 好彩最後謝幕可以影相 . 
演員陸續出場謝幕 .







16 則留言:

  1. 回覆
    1. 謝謝妳呀 ! 因為我行到很前所以影得較為清晰 .

      刪除
  2. 回覆
    1. 我諗香港市民好多都知到有這套粵劇 .

      刪除
  3. 傳統的粵劇是大籮大鼓的, 只有樂師, 沒有指揮, 不過籮鼓就等如是指揮。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哦 , 原來係冇指揮0既 , 我再睇清楚相中樂師裡有彈中提琴的 , 可能這組樂隊改咗傳統的演奏樂器和方法了 .

      刪除
    2. 你可上 http://www.youtube.com 然後輸入 廣東粵劇 便可聼到傳統的音樂了。

      刪除
  4. 回覆
    1. 係呀 , 戲服好靚影下來可以回家慢慢欣賞 .

      刪除
  5. 我係文化中心睇過,不一样過音響太勁,耳聾。

    回覆刪除
    回覆
    1. 音響和唱戲的人聲音好大 , 我都覺得唔太適應 .

      刪除
  6. 幕幕都是帝女花戲寶,我喜歡,睇完之後,有冇愛上粤劇呢?!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我鍾意睇庵遇和香夭 , 可能這兩部份經常電視都有播放 .
      如果音樂聲細少少可能會容易接受 ,

      刪除
  7. 回覆
    1. 現場睇戲服和頭飾靚過睇電視好多 .

      刪除