2014年11月8日 星期六

達人下午茶

" 達人 " 剛開業食過一次 , 食物唔太啱口味 , 
唯獨是他的藍莓芝士蛋糕就真不錯 , 
今次幫襯主要想吃這件蛋糕 , 
我倆分別吃 : 咖喱牛腩飯和焗豬扒飯 .
吃過這兩款飯使我對他的食物有點改觀了 .  

 咖喱牛腩飯 , 
比上次的咖喱雞好許多 , 份量也不少 .
 焗豬扒飯 
飯裡的炒蛋較亞活和樂樂快餐少 , 
調較酸味好過他們兩間 , 因為他們好酸 , 
豬扒稔滑不錯 . 
 藍莓芝士蛋糕好好味又抵食 . 
濃濃的港式奶茶和華田 , 超飽啊 ! 

20 則留言:

  1. 回覆
    1. 唔可以的 , 講明要食套餐才可以 $ 14 一件蛋糕 , 正價係 $ 20

      刪除
    2. 正價都比美國平, 好吧, 我買一件啦!

      刪除
    3. 哈哈 , 好吖就給一件吧 !

      刪除
  2. 回覆
    1. 係呀 , 樣子算唔錯 , 衹要食套餐就可以 $ 14 一件了 .

      刪除
  3. 有改善,真的從善如流。

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望佢日後繼續改善 , 讓我多個選擇 .

      刪除
  4. 回覆
    1. 係呀 , 樣子都幾好0架 , 但個別食物就唔太啱我口味 .

      刪除
  5. 各位好友╠ ╣ a Ρpy星期日★開心迎接每一天喇喂
    瞓喇喂♦周公子見喇喂⊹☾¨☁齊齊晚晚甜夢安睡喇喂✬•*
    ╔═ ೋღ✰ღೋღೋღೋღೋ ღೋღೋ═╗
    •大家快樂每一刻❤•°瞓得♥食得♥玩得♥開心萬事得*
    ╚═ ೋღღೋ✰ღೋღೋ ღೋღೋღೋ═╝

    回覆刪除
    回覆
    1. 今日天氣較昨日好很多了 , 大家又可以到外面逛逛 .

      刪除
  6. 藍莓芝士蛋糕好好味...我最喜愛呢

    回覆刪除
  7. 主要想吃這件蛋糕但係食埋lunch. 我相信間o野好感激你呢.

    回覆刪除
    回覆
    1. kakaka 我諗比佢老闆知道 , 一定為之氣結就真喇 .

      刪除
  8. 我like焗豬扒飯,大家樂都唔錯!較酸口味啱我!
    芝士蛋糕我反而麻麻,太膩!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都 like 豬扒焗飯好好味 .
      我好鍾意食蛋糕和甜品 , 所以乜都啱的 .

      刪除
  9. HELLO AK, 好耐冇見~~ ^_^

    杯熱華田....好吸引呀~!!!! 已經唔知幾耐冇飲過熱華田了~~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi 涼粉子許久不見了 , 多謝你來探我 .
      喔你住的地方唔興熱華田嗎 ?

      刪除