2014年11月27日 星期四

素食

逛街市看見番薯平又靚 , 
個子大大最啱用來煲糖水 , 
又發揮我懶懶的煮意 , 
 晚餐吃番薯糖水和炒齋腸粉 . 

 炒齋腸粉
用乾蔥片爆香冬菇片下椰菜煮熟 ,
再下齋腸粉炒熱 , 加點蠔油味道唔錯 . 
番薯糖水
加了薑片的番薯特別好味 . 

12 則留言:

  1. 好呀自己煑齋冇咁油膩,加了薑片的蕃薯,正!

    回覆刪除
  2. 哈哈,呢餐真係好齋喎!

    回覆刪除
  3. 好友•*☀早晨+黃昏好⊹☁*゚
    大家天天都喜樂處處•♩¤開心就好•*¤♬.°
    ╔══╗────╔╗─╔╗¸.•*¨*❤
    ║╔═╬═╦═╦╝║╔╝╠═╦╦╗❀
    ║╚╗║╬║╬║╬║║╬║╬║║║*¨✿
    ╚══╩═╩═╩═╝╚═╩╩╬╗║
    ──────────────╚═╝°¨ƸӜƷ
    ¸.♪•*¨♪▄ █ ♬ ▄ ♫ █ ▄ ♬ ♩*¨¸„ø¤º°¨ʚïɞ

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 我本來想連配料都唔落0架 , 但我免得相公有藉口投訴我 , 才落咋 , 哈哈 !

      刪除
  5. 如果畀我揀我都鍾意食糖水多過食飯XXD

    回覆刪除