2014年11月22日 星期六

聖誕佈置閒逛

一年當中的節日我最鍾意是中秋和聖誕 , 
因為各個商場大都會大肆把地方佈置得很有節日氣氛 , 
但近幾年感到很多商場佈置已沒有以前那樣花心思了 . 

 屯門市廣場的聖誕佈置較以前遜色 .








 Vcity 的聖誕佈置同樣很簡單 .




18 則留言:

  1. 好友º°♡我起身嚟☀*早晨+午安+黃昏好¸*☁•
    ◇♫*¨齊齊*¨♬¤笑呵呵⊹♪♩\(◕ε ◕)/♦ღ大家快樂星期六
    一田和日本成也持價幾天...冇野買都行下呢...哈哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 午安呀 ! 我都有去日本城買嘢 , 但一田沒有去因為擔心太逼人 .

      刪除
  2. 回覆
    1. 係呀 , 時間過得非常快 , 好快聖誕節而 2014 年已踏入尾聲了 .

      刪除
  3. 回覆
    1. 係幾有聖誕氣氛但佈置就冇以前咁有心思了 .

      刪除
  4. 不知今年的銅鑼灣時代廣場、尖沙咀海運大廈及818會怎樣佈置。

    回覆刪除
    回覆
    1. 銅鑼灣和海運大廈暫時没想去 , 視乎情況才決定 .
      1881 我已看到有 blog 友分享聖誕佈罝了 .

      刪除
    2. 我剛在網上看了今天的港聞。對, 安全至上。

      刪除
    3. 對呀 , 希望盡快有轉機 .

      刪除
  5. 回覆
    1. 商人總會把握做生意的時機 , 大肆佈罝吸引遊人總會有些幫襯 .

      刪除
  6. 有好多商場的聖誕佈置都用卡通人物做主題,反而失了聖誕氣氛。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈冇法喇 , 為了增取多些遊人 , 要從小朋友著手 , 家長帶小朋友來遊逛 , 多少都有些幫襯

      刪除
  7. 看過不少大商場,至少有一半都很行貨。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀 , 近兩年節日佈置都係求求其其 , 沒有什麼看頭 .

      刪除