2013年12月1日 星期日

免費節目( 以鯉會友 )

今日又有免費節目( 以鯉會友 ) 但看得我一頭冒水 , 
嘻嘻因為我完全不懂得欣賞 , 經常在公園的水池 , 
總是養了很多肥嘟嘟色彩斑斕的錦鯉 , 
我以為都是同一種類 , 今日看過場內的介紹原來是有分別的 . 



 場內的大水缸裡放著不同種類的錦鯉 , 
這裡衹是場內一半的魚缸 . 
今日太陽很猛 , 當影魚缸裡的魚總是反光 , 
衹有幾幅較清晰 . 
 錦鯉入門 , 我攞咗一本回家 , 
手冊裡介紹錦鯉品種及類別 . 



 每缸魚都有名稱 
 銀磷昭和 , 顏色跟上圖唔一樣 .

 淺黃

 五色

 孔雀 , 呢條最似上圖介紹的圖樣 . 

九紋龙

14 則留言:

  1. 回覆
    1. 咁大條魚要養係浴缸先得了 , 而且這些錦鯉好多都得過獎 , 我買唔起的 .

      刪除
  2. 回覆
    1. 我諗係 , 因為很多都得到獎的 , 其中冠亞季軍都係齊到 , 衹係太陽太猛相片唔靚所以冇放落網誌裡 .

      刪除
  3. 回覆
    1. 現場睇顏色更加艷麗 , 而且冠亞季軍係好大條 , 圍觀的人都大讚牠們肥大艷麗0架 , 但陽光猛 , 魚在水裡反光影出的相效果好差 .

      刪除
  4. 幾多錢一條?
    曾蔭權有冇來捧場?

    回覆刪除
    回覆
    1. 非賣品嚟0架 , 哈哈我見唔到佢喎 .

      刪除
  5. 回覆
    1. 我諗係嘞 , 場內所有魚都係非賣品 , 有幾條魚仲係冠亞季軍嚟0架 .

      刪除
  6. 會唔會去金魚街買返條養下^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔會lu , 錦鯉養養下會好大條0既 , 一個唔覺意連個浴缸都比佢霸埋 .

      刪除
  7. 哈, 俾我真係調頭走, 唔識欣賞呢

    回覆刪除