2013年12月26日 星期四

BOXING DAY

萬般不願接受的禮物 , 終於送來了 ! 
今天是YAHOO BLOG 最後一天  

在 YAHOO BLOG 日子裡認識了很多網友 , 
現在各散東西 , 雖然個別網友都搬到這裡來 , 
但仍有很多失了聯絡 , 希望不久將來能夠再遇上 ,
把最後一天 YAHOO BLOG 影下來留作紀念 . 




18 則留言:

  1. 回覆
    1. 係呀 , 唉 .... 現在我都搵唔到佢地了 .

      刪除
  2. 我唔記得拍照留念,失策。

    回覆刪除
  3. 我哋怎樣都會相見的. 友油啊呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望以往的舊網友都一樣再重逢喇 .

      刪除
  4. 尋日襟番入去睇,好唔捨得添!

    回覆刪除
  5. 我身在香港忙到唔記得同hk.yahoo.blog的編輯say GOOD-BYE !

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔駛lu , 現在都入唔到 yahoo blog 了 .

      刪除
  6. 好在這裡找回部份網友,不過我還未開始寫網誌,不知緣何,好像無乜心情重新提筆咁。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀 , 但仍有很多blog 友失了聯絡 , 好可惜 .
      慢慢再開始寫吧 ! 我初初轉到這新平台都好冇心機寫 , 因為太陌生唔知從那裡開始 , 而且這裡功能又多 , 哈哈我現在好多功能仍未知怎樣處理 .

      刪除
  7. 回覆
    1. Terry Ma : 大家咁話喇 .
      祝你聖誕快樂 ! 新年進步 !

      刪除
  8. 哎呀!忘記影番張相添。

    回覆刪除
    回覆
    1. 現在入唔到 yahoo blog , 為有記在心中了 .

      刪除
  9. 當我記得時⋯雖然仲係26號不過香港已經係27號啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呵呵 , 係喎美加時間比香港慢0既 .

      刪除