2013年12月8日 星期日

意式餐廳

欣賞完紅葉 , 本想在" 朗屏 " 吃晚餐 , 但我們唔熟識這區 , 
又正直晚飯時間擔心要等位 , 
索性返回屋企附近的意式餐吃 pizza . 


 意大利菜湯 
 地中海海鮮焗飯 
餸比飯多 , 飯焗得少許脆很好味 . 
 水牛芝士 pizza 
雖然衹有芝士和番茄醬 , 但味道已很好了 . 
相公至愛焗羊鞍 , 我掛住食 pizza ,
忘記先替羊鞍留倩影 , 等我記得相公已經吃了半份了 . 

6 則留言:

  1. 回覆
    1. 係呀 , 相公好讚話稔滑又好味 , 但我就怕羶冇試食 .

      刪除
  2. 這餐一定好滿意喇! 我都覺得好正呀! 全都愛吃. 讚呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 除了羊鞍我冇食外 , 其他都好味 , 由其焗飯和pizza 最好味 .

      刪除
  3. 食物唔錯喎,我見湯都多料
    我至like意大利飯!

    回覆刪除
    回覆
    1. 這裡食物抵食0架 , 湯料都算多了 , 但我嫌佢的煙肉較肥 .
      呢個意大利飯底部焗得脆脆地唔錯的 .

      刪除