2013年12月17日 星期二

進補

昨晚出省到九龍灣國際展貿中心吃晚飯 , 
今次飯局地點是喜善中菜廳 , 是相公侄女早在一個月前團購 , 
名為" 6 人十道菜豪華金蛇進補宴 " 
剛好這幾天寒氣逼人 , 正是進補好時機 . 
通常冬天進補總是離不開 做主角 , 
但我覺得今次的金蛇進補宴裡的蛇變了大配角 , 
因為我覺得最好味是清蒸海班  . 

我和相公出省乘搭西鐵再轉乘港鐵到九龍灣 , 
再轉乘國際展貿提供的免費車直達目的地 , 
但我們竟然好好彩遇上港鐵將軍澳站出事故 , 
我們在太子站轉車到九龍灣 , 人潮好嚇人啊 ! 
我們被逼得動彈不得夾在人群當中 , 
每當有車進入站 , 門一打開前面的人就拼命鑽入車廂裡 , 
但都衹有前面兩排人能成功進入車廂裡 , 
大部份乘客開始煩躁起來 , 秩序開始有點亂了 , 
如是者大概半個小時過去 , 終於輪到我和相公被逼到第二排 , 
當時我心裡有少許擔心 , 萬一有人唔小心跌到在地上 ,
後排的人不知就裡照逼去車廂 , 那麼真是冇眼睇了 , 
當車門打開 , 我感到後面一股推力 , 
哈哈 , 我和相公就被推入車廂裡 , 我們好似沙甸魚一樣 .  

 蛇羹稀稀的 , 筍絲超多蛇肉唔多覺0既 . 

 蟲草花百合蓮子燴菜苖
 桃紅柳綠炒蛇絲 , 分唔出蛇絲還是肉絲 
 清蒸海班 , 蒸得時間啱啱好 , 好味 . 
 今餐餸菜唔太啱可人兒食喎 , 她傳神貫注在相機裡 . 
 蟹黃獅子滾球 , 我敏感唔食蟹 , 
侄女話唔覺有蟹黃 , 但我都沒有試 .  
 蛇湯藥材浸竹絲雞 
 古法雙冬羊腩煲超多汁 , 食材有 : 
超多筍 , 羊腩 , 冬菇 , 支竹 , 馬蹄炆得太耐沒有馬蹄味 , 
其他味道算過得去 . 
 羊腩煲配生菜 
 本來羊腩煲稀稀的 , 侍應怕煲濃加入大量生菜 , 
立時間羊腩煲好看得多了 . 
蒜蓉炒菜心  , 蒜蓉不見了 . 
生炒臘味糯米飯 , 糯米飯太稔唔似炒的 . 
餸菜唔太啱可人兒 , 佢好得閒攞住相機兩頭走 .  
 時不時叫我替她影相 , 姿勢擺得唔錯喎 . 
 跟住我地兩個玩起互拍起來 .
 唔玩住有糖水食 , 南北杏燉萬壽果 
食完糖水又嚟玩過 . 

18 則留言:

  1. 昨晚唔知咩事,我搭巴士都要等2架先上到呀~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗係將軍澳事故 , 部份人轉搭巴士又加上落雨 , 巴士都特別行得慢 .

      刪除
  2. 我昨晚在北角等車返海怡, 等左好耐, 又唔想轉車, 於是等左差不多50分鐘, 因為有老友陪著之故.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呵呵 ,天雨路滑 , 我諗昨日好多人出街都會遇到這種情況 , 好彩妳昨日在港島唔係在太子轉車 ,

      刪除
  3. 我又咁o岩去銅鑼灣,好彩早上未出事,回家時又沒大問題。

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳真好彩了 , 太子轉車逼到人貼人 , 我好驚萬一有人跌倒就大件事 .

      刪除
  4. 百年一遇的港鐵事故都比你遇上, 好彩食餐好的補番數。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈 , 六合彩就冇我份 , 呢樣就遇到 , 食咗都補唔番 .

      刪除
  5. Ak,
    -咁你食完依餐飯, 返屋企啲交通好d未?
    -又羊又䖳, 依餐食完實好暖身

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicky ,
      我食完飯唔敢再搭港鐵 , 轉搭侄女架車到大學火車站 , 搭火車去上水再轉乘屋苑上水專車回家 , 所以唔知交通是否好轉了 .
      哈哈 , 食飽係好暖0架 .

      刪除
  6. 可人兒對相機的興趣大過餐飯^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀佢掛住玩相機 , 食好少嘢咋 .

      刪除
  7. 港鐡每逢有事都影響好多人。
    食完蛇羹羊腩煲係咪暖笠笠呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喇 , 太子係轉車大站首當其衝 , 當時人多到好驚人 .
      嘻嘻食飽飽係暖好多 .

      刪除
  8. 今年我又冇份喇! 好想食呀? 謝謝分享! 祝你聖誕快樂啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇法喇 , 妳不在香港 , 喺呢度睇住先 , 第日返香港食多些補番數 .
      大家咁話 , 聖誕快樂 ! 新年進步 !

      刪除
  9. 回覆
    1. 多謝 ! 大家咁話 .
      祝你聖誕快樂 ! 新年進步 !

      刪除