2013年12月15日 星期日

寶雲道健身徑( Blog 聚 )

昨日週末約了剛從美國回來的blog 友 wei-wei ,  
來一次寶雲道健身徑 Blog 聚 , Blog 聚分兩部份 , 
我們先約了幾位 blog 友在跑馬地竹園海鮮酒家飲茶 , 
赴會有 : pat , Kitty和她一位朋友( 萍 ) 
wei wei , 小葉 , 還有我相公 , 一行七人嘆茶 , 
傾飽吃飽才起行 , pat , Kitty 和亞萍他們另有節目 , 
所以行健身徑衹有我們四人 ,
wei wei , 小葉 , 相公和我 , 原來wei wei 對健身徑很熟識的 , 
途中風景和建築物 , 她如數家珍為我們介紹 .
因為天氣灰暗也有些小雨 , 相片效果麻麻 , 網上資料介紹 , 
原來這健身徑舊稱為三馬路 , 著名景點有姻緣石 .

 舊維多利亞城其中一塊界石 

路途大概 6 公里 , 我們行下傾下好快就行完了 , 
途中見到姻緣石但要拾級而上 , 天色灰暗沒有上去 , 
留待天氣好我和相公再去看看 . 

 這裡也有些紅葉樹 . 





14 則留言:

  1. 我行過這裡好多次了,好好行呀。
    我現在都未攪清楚google網誌的使用方法,今天較得閒,研究了好一會,還有些問題,
    真煩惱!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得這裡好好行 , 兩旁有樹路又平坦 , 好適宜一家大細行 .
      我同你一樣 , 現在好多功能都係摸不透 , 哈哈我求其做到網誌又可以探 blog 友 , 慢慢才算了 .

      刪除
  2. 回覆
    1. 傾下食下 , 跟住就行下傾下真係好開心 .

      刪除
  3. 你哋有冇行到香港公園呀? 裡面的鳥居好多雀仔睇o架! wei wei個blog喺唔喺用番呢個名呢? 佢重有寫blog嗎? 搬咗去邊個blog呢? 請告知, 如何? 謝謝你!

    回覆刪除
    回覆
    1. 沒有呀 , 雨愈落愈大又密 , 而且天好黑了 , 所以冇去睇雀鳥 .
      唔好客氣喇 , wei wei 仍有寫 blog 的 , 這個是她的網址 . http://usweiwei.blogspot.hk/ 有時間去探下佢吖

      刪除
  4. 回覆
    1. 哈哈係0架 , 食飽飽行下可以消脂 , 一路行一路傾好開心 .

      刪除
  5. 食飽飽行下運動下抵消返D熱量⋯健康聚會^++^

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈係呀 , 一路行一路傾好開心添0架 .

      刪除
  6. 回覆
    1. 係呀不過得好少 .
      現在我發覺屋企附近都有少量紅葉樹 , 但每棵樹距離較遠冇咁靚 .

      刪除