2013年12月11日 星期三

素雞炒蛋 VS 鎮江骨

我最鍾意食包包 , 可惜相公剛跟我相反鍾意到茶樓歎茶 , 
今日終於輪到食麥當當包包 .
哎唷 , 包包衹得半片芝士0既 , 
我自言自語地說 : 唔通係錯體 ? 

正在收拾的工作人員聽到我咁講 , 便跟我說 : 
我地呢間現在係得半片芝士0架 , 
吓 , 乜麥當當間間制作唔同0既咩 , 
搵日我要去第二間試下至得 . 

晚餐簡簡單單了事又一餐 
素雞炒蛋 , 菇菇椰菜花 , 鎮江骨 .


22 則留言:

  1. 回覆
    1. 我地兩個包都係得半片芝士咋 , 可能呢個mall 租貴喇 .

      刪除
  2. 我會拎返叫佢換過個包, 麥噹噹有 standard, 點可以隨便改架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔識咁做添 , 我今日專登去領滙商場食一個特價包都有成片芝士 , 以後我盡量都唔會再食半片芝士嗰間了 .

      刪除
  3. 冇聽會咁喎得半片芝士咁離譜,比我實揾拎去換架

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地呢間連件魚柳都好似比其他店細啲啲0架 , 我唔識拎去換添 , 不過以後我盡量都唔去幫襯佢了 .

      刪除
  4. 離譜! 揾笨! 莫非員工偷食?
    ak, 請打個電話比我 wei-wei=Dorothy.

    回覆刪除
  5. 偷工減料:(
    晩餐有三餸一點都唔簡單!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喇 , 我最鍾意食芝士 , 但就無端端得半片 , 真係唔抵了 .
      係就係三樣餸 , 但都係慳水慳力餸嚟0架 , 哈哈

      刪除
  6. 我未試過咁情況,一定會去問一問。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我當時冇諗到問添 , 衹係聽收拾員講就算 .
      呢間店的魚柳包的魚柳好似比其他店細啲啲0架 , 現在連芝士都得番半片 , 以後我盡量都唔會幫襯佢了 .

      刪除
  7. 得半片芝士,我會拎番去換囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 吓可以扲去換0架 , 我唔識添 , 哈哈 , 我衹係諗住以後盡量都唔幫襯咋 .

      刪除
  8. 我同老公鐘意食嘅嘢又係相反,不過佢都冇乜所謂
    我星期日先食完麥記,唔止芝士,連個包都縮水

    回覆刪除
    回覆
    1. 呵呵咁啱0既 , 不過妳老公冇乜所謂就好喇 .
      我相公個口就話是旦乜都食 , 其實問多兩句就會話最好飲茶或食麵吖 , 通常都係我就佢去飲茶 , 所以一輪到食包包我就好開心嘞 .
      吓 , 連個包都縮咗水 , 嘩呢間仲離譜喎 .

      刪除
  9. 我食麥當當嘅魚柳包係得半塊芝士.

    回覆刪除
    回覆
    1. 吓 , 原來你食嗰處都係半塊芝士0既 , 咁可能好多間都係咁喎 , 等我再去第二間食下魚柳包睇下是否一樣先 , 如果係就怪錯呢間店了 .

      刪除
  10. 我通常一啖食左好少研究係一片定半片喎@@

    回覆刪除
    回覆
    1. 我每次食任何包包可以的話我都用刀切開一塊塊嚟食 , kakaka 所以佢呃唔到我0架 .

      刪除