2013年12月13日 星期五

豉汁鴕鳥柳涼瓜


晚餐 : 豉汁鴕鳥柳涼瓜和蒸鯇魚腩 .


我印象以前在市區居住 , 每次買鯇魚腩 , 
衹會搭少許魚頭 , 但這裡就搭半個魚頭 , 
相公很鍾意食魚頭 , 我擔心太高膽固醇 , 
把魚頭掉去又好似暴殄天物 , 真矛盾 !
為有盡量減少買 . 

14 則留言:

  1. 鴕鳥肉我鍾意食, 不過呢到唔係隨時有得賣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港好易買到 , 下次回港食多些喇 .

      刪除
  2. 回覆
    1. 你覺得啱口味嗎 ?
      我覺得鴕鳥肉冇牛肉咁鮮味 , 我因敏感唔食牛肉所以才轉食的 .

      刪除
  3. 我唔多喜歡鴕鳥肉架
    你就好有咁半邊魚頭免費,現在街市多魚檔,另外切開賣架.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係麻麻 , 但佢個樣似牛肉 , 而我唔食牛肉就當佢係牛肉 .
      哦原來其他街市分開嚟賣魚頭咁好0既 , 呢度唔係送而係魚腩加埋魚頭一齊秤照計錢 , 變相要我地買埋半邊魚頭的 .

      刪除
  4. 聽說鴕鳥肉很健康的,味道似牛肉嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都有聽過呢個傳聞話佢很少脂肪較為健康 , 佢0既味道和口感一啲都唔似牛肉 , 肉味較淡所以烹調最好加香料或醬料 .

      刪除
  5. 未食過鴕鳥肉, 唔知味道如何呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果食開牛肉我諗就不太喜愛鴕鳥肉了 , 佢本身沒有特別味道淡淡的 , 口感都係稔稔地 , 所以要加些較濃味的醬料烹調 ,

      刪除