2013年12月21日 星期六

歲晚修爐

我的大本營( 廚房 ) 變得空空洞洞 , 
真是有點兒不習慣 , 事緣早在兩星期前 , 
我突然感到好幫手雪櫃年紀已有番咁上下 , 
該給它退休了 , 我和相公到處各電器公司看看 , 
但體積總是跟現有放雪櫃位置不符合 , 
一係好大或好細 , 把心一橫索性把廚房裝修一下 , 
每年夏天風總是從廚房窗吹來 ,
試過好幾次把煤氣爐吹熄了 , 好似不太安全 . 
今次順道連煤氣爐跟洗菜盆對掉 ,  
 我諗住衹作簡單裝修 , 相信不會太麻煩 , 
但 ..... 我估錯了 ! 

找裝修公司上門睇工程 , 
廚櫃 , 雪櫃 , 抽油煙機 , 煤氣爐都要花時間物色 , 
約好裝修公司便預早把廚房一切物品搬到客廳 , 
噢 ... 原來一個小小廚房竟然有那麼多雜物 ? 
終於昨天正式開工 , 工人把所有舊設施全拆掉 , 
跟住拆地上地磚 , 嘩 ..... 嘈得要命啊 ! 
怪不得古語有云 : 一動不如一靜 . 
好彩我有籍口上課 , 逃離家園 2 小時 , 
相公坐陣 , 放學後我要外賣給相公吃 , 
變相沒有籍口周街行了 .
今日諗住工人會來開工 , 但等了兩小時沒有來 , 
很擔心遇上唔好的公司 , 
打電話查問才知道佢今明兩天都不會來開工 , 
唉 .. 早點出聲吖 ! 等我在家白等 . 
看到周遭雜物 , 又唔可以收拾 , 出外飲茶行街街好過 . 
 羅漢齋炒麵 , 碟麵好似瘦身成功喎 , 
以前食過好多間食肆這款麵 , 
總是有冬菇和紅蘿白和其他配菜 , 
今次寒酸得很 , 衹有罐頭磨菇 , 少量雪耳和粟米仔 , 
幾棵小棠菜 , 麵得好少但筍片就有 9 片

 玫瑰紅豆包 , 紅豆饀冇紅豆味0既 . 
週末難搵位我們早在6 點鐘便到意式餐廳 , 但都要等位 . 
晚餐 : 周打魚海鮮湯 , 焗羊鞍 , 地中海海鮮飯 , 帕馬火腿pizza . 

 相公每次例食這款羊鞍 , 而且例牌答案 : 好食 . 
 地中海海鮮飯 , 飯太稔麻麻 .
帕馬火腿 pizza , 火腿好似生生地 , 唔啱口味冇食 . 

16 則留言:

  1. 好大工程! 我都覺得個廚房可以收埋好多嘢, 每次廚房大掃除, 把廚房雜物搬出廳, 可以佔半個廳.個pizza 好似焗好後, 放兩片火腿上去咁, 買相有d怪.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哎呀 , 我看輕廚房裝修 , 原來好煩 , 裝修前搬一輪 , 之後又要搬和收拾 , 今回無事搵事做了 我都覺得這兩塊火腿係焗好pizza 才放上去的 , 好古怪 .

      刪除
  2. 裝修無論大小工程都好煩,祝你一切順利!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝妳呀 ! 裝修好仲有排收拾 , 今回無事搵事做攞嚟煩 .

      刪除
  3. 我想八吓你個before and after o既廚房啊!!.

    回覆刪除
  4. 大本營裝修是最煩,但都無辦法,整好舒舒服服過新年,風生水起喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哎呀我看輕了廚房細細 , 諗住簡簡單單裝修啫原來咁多嘢煩0既 .
      呵呵非常好意頭啊 ! 謝謝妳呀 !

      刪除
  5. 大變身後又可以煮多d靚餸呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呵呵 , 諗起裝修完要把所有雜物收拾就頭痕了 .

      刪除
  6. 回覆
    1. 謝謝你 , 大家咁話 .
      祝你聖誕快樂 ! 新年進步 !

      刪除
  7. 好大工程!整靚靚後煮餸都爽些!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估不到裝修廚房係咁麻煩 , 現在周圍都係雜物 , 我都好希望收拾完真係煮餸都爽些 , 如果唔係 , 真係無事搵事做了 .

      刪除
  8. 我都想整整個廚房,不過諗起要搬嘢出嚟,塵土滿天飛,我已經頭痛啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哎呀真係要三思啊 ! 我諗住廚房簡簡單單工程 , 原來牽涉好多嘢0架 , 現在屋企亂到不得了 , 周圍係塵 , 本來裝修公司應成話聖誕前做好 , 但現在又話要到星期六 , 最慘呢幾日都要出街食 , 都唔知食乜好 , 嗚嗚 .

      刪除