2013年12月6日 星期五

蒜泥白肉

今日在超市看見一件豬腩肉肥瘦適中 , 
想起前排食晏 , 見到隔離枱食蒜泥白肉 , 
看他們吃得津津有味 , 就把這件豬腩肉試試吧 ! 


 最近我很喜愛吃京都炸醬麵 , 
覺得少許辣甜甜地 , 幾我啱口味 . 
 相公至愛羅宋湯 , 我覺得好酸0既 . 
 白汁豬柳飯 , 相公話好味 , 我嫌汁太杰 .
晚餐 : 蒜泥白肉 , 蒜汁涼瓜炆黃立倉 , 焯菜心 . 



12 則留言:

  1. 你會整蒜泥白肉,好叻喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 我在網上找到示範跟住煮的 , 嘻嘻好易整 .

      刪除
    2. 蒜泥白肉,好味嗎?
      在收件釐看見你的留言,按入網誌回應欄看見出現「垃圾留言」,都再按入看見被隱藏,不能還原又回應不到,真氣人!又不知道怎樣通知服務中心?

      刪除
    3. 幾好食0架 , 又容易整 .
      這裡開始出現怪怪現象了 , 我到現在仍對這裡的功能朦查查 .相簿都幾亂下0架 , 所以我都冇乜心機摸索佢的功能 .

      刪除
  2. 回覆
    1. 自己整真係平好多 , 我在食肆見人地食 , 得冇幾多件咋 .

      刪除
  3. 好鍾意蒜泥,點好多食物都好食!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀係呀 , 餃子點蒜泥加醬油都好好味0架 .

      刪除
  4. 回覆
    1. 係0架 , 平好多添 , 我在食肆見人地食一碟得冇幾多件咋 , 嘻嘻自己整抵食夾大件 .

      刪除
  5. 看似不容易做這味菜呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係0架 , 很簡單的 , 你都上網搵下這食譜試整吖 .

      刪除