2013年12月22日 星期日

西方寺

欣賞過圓玄學院的菊花 , 
還未夠鐘吃午飯 , 我和相公到隔離的西方寺參觀 .






















這裡環境很寧靜 , 
我和相公坐在園中的椅上曬太陽很舒服 . 
咦 , 差不多夠鐘返回圓玄學院吃午飯了 .  

18 則留言:

  1. 原來西方寺都有咁大地方.
    冬至快樂! 聖誕快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都算大0架 , 而且地方好寧靜舒服 , 建築物都保養得唔錯 .
      大家咁話 , 祝你冬至快樂 ! 聖誕快樂 ! 新年進步 !

      刪除
  2. 這裡也是常來取景的地方, 建築得美輪美奐, 的確是個清修的好地方啊!
    謝謝分享! 祝聖快樂, 天天愉快啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 這裡真是取景好地方 , 建築物都保養得唔錯 .
      謝謝妳呀 ! 大家咁話喇 .
      祝妳聖誕快樂 ! 新年進步 !

      刪除
  3. 我和姐姐到在西方寺上香給父母後,就隨意逛逛和拍照,之後幾個朋友就閒聊,她們都問我邀請你們一齊閒聊,哈哈!但我不想造電燈膽呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈 , 我們都是在閒聊咋 , 點會做電燈膽吖 , 早知我地都行埋你們一齊傾喇 , 今次妳約埋我地賞菊和吃齋 , 我和相公都非常開心 , 而且非常多謝妳約我地才能領會到原來成組人一齊玩係咁熱鬧又開心的 , 謝謝妳 !

      刪除
    2. 稍後一定有機會再聚!

      刪除
  4. 回覆
    1. 我連聽都沒有聽過這座寺 , 我上網查過這寺都建築咗好耐 , 你下次回港都去行下喇 .

      刪除
  5. 你拍得D風景咁靚, 唔似在香港啊,我以為是大陸。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝妳呀 !
      這建築物保養得好好 , 真係幾靚用來拍戲也不錯 , 都幾似大陸新建的寺 .

      刪除
  6. 圓玄學園同西方寺⋯好似電視劇裏面既寺園⋯哈哈!我應該未去過!好值得一遊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 兩個地方的建築物都好唔同 , 有時間幾值得去行下 .

      刪除
  7. 圓玄學院去過好多次, 但西方寺就未去過, 原來都幾靚喎@@

    回覆刪除
    回覆
    1. 喔 , 你已去過幾次圓玄學院 , 但從未去過西方寺 ? 佢就在隔離好近 , 下次去開順道過去行下喇 , 環境很清靜舒服建築物幾靚添0架 .

      刪除
  8. 我回港一個月有多了, 可是仍未到西方寺禮佛及拜姑姑.
    ak, 你的相片影得好靚呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呵呵妳太忙了 , 而且近年尾太多人 , 或者妳找個非假期再去一次吧 !
      謝謝妳的讚賞 , 其實這裡的建築物好靚 , 隨便影相都會靚的 .
      祝妳聖誕快樂 ! 新年進步 !

      刪除