2013年12月4日 星期三

栗子蓮藕豬展湯

套用俗語 " 不時不食 " 相當管用 , 
在市場買了蓮藕和栗子用來煲湯 , 味道很甜又粉 , 
另外看見菜檔已去梗皮的勝瓜 , 
心諗勝瓜好似是夏天的 , 但現在看樣子也不差 , 
即管買兩條試試 , 很失敗老到不得了 " 難吃 " 
我以後都要謹記 " 不時不食 " 

 栗子蓮藕豬展湯

 草菇豆干肉片炒勝瓜 
清蒸馬友魚

16 則留言:

  1. 菜檔去左梗皮既勝瓜多數都係賣唔去隔夜,買勝瓜要拎上手輕輕搖會彈彈吓先夠嫩架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 吓 ... 我中咗計添 , 哈哈
      原來揀勝瓜係有秘技0既 , 我學識這個方法下次一定唔會買得咁差了 , 謝謝你 !

      刪除
  2. 我喜歡蓮藕湯,但未試過用栗子煲,應該好清甜.

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 煲起湯來真係好香甜 , 如果有埋鱆魚更香 , 但我怕燥唔敢落 .

      刪除
  4. 栗子湯幾特別wo..未飲過呢

    回覆刪除
  5. 用栗子煲湯,煲咩都咁好飲呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得用佢嚟煲湯 , 甜甜地真不錯 .

      刪除
  6. 栗子煲湯好好飲,但我最怕剝栗子殼,如果無剝好殼的,我寧願唔買。

    回覆刪除
    回覆
    1. 甜甜地係幾好味0架 , 我同妳一樣都係怕剝殼整到手指好痛 . 如果有殼我情願成粒煲熟佢剝殼較為容易啲 , 不過最好都係買冇殼的 .

      刪除
  7. 蓮藕湯要下綠豆;綠豆涼, 能中和煲蓮藕的燥

    回覆刪除
    回覆
    1. 喔原來蓮藕是配綠豆才對0架 , 謝謝你的提議 .

      刪除