2013年12月26日 星期四

朗豪坊聖誕佈置

聖誕期間除了尖沙咀是遊客必到之地外 , 
朗豪坊也是熱門地點 , 今年他的聖誕佈置, 
有我喜愛的洋蔥頭建築物擺設 , 
很想影下來但人如潮湧 .

 想入內影相便要排隊 . 

 我都係向高空影下來便算了 




















12 則留言:

  1. 你地好叻,周圍去睇野,我怕多人呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈 , 冇法喇見到屋企周圍都係雜物 , 頭都痕去街冇眼睇 .

      刪除
  2. 回覆
    1. 聖誕快樂 !
      現在大部份商場的聖誕佈置都著重小朋友喜好 , 父母都係為小朋友而消費0既 .

      刪除
  3. (.•´✶`¸.•´✶Happy Boxing Day!,
    *.*★´¨)....2014新年快樂
    .... ✶•´ ☆´,•*´¨★) ´.•)´¸✶.•
    (☆´¸.•★´ (¸.•`✶*.*★´
    ......\~~~~~/
    .......\~~~~/
    ........\~~~/
    .........\~~/
    ..........\~/
    ...........||..
    _____||____

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝妳呀 ! 大家咁話喇 ,.
      祝妳聖誕快樂 ! 新年進步 !

      刪除
  4. 咁多人都影到好多相吖.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈我求其一見人郁身行開就立刻影 ,

      刪除
  5. 回覆
    1. 哈哈 , 香港地方細細但人就多得很 , 每當遇上大節日 , 商場都會攪攪新意思佈置一番 , 真係好有節日氣氛0架 .

      刪除
  6. 人山人海都影左好多相,我最怕出旺角,剩係地鐵站已經開始暈得一陣陣。
    新年快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈人多影相真係好難就位 , 我通常見到有人企埋去已經準備影相 , 佢一行開我就立刻影 , 所以影得麻麻地 .
      旺角多人到好嚇人 , 佢真係冇改錯名超旺的角 ,哈哈 .

      刪除