2013年12月16日 星期一

太古城聖誕前奏

行完健身徑跟 blog 友 wei wei 和小葉分手後 , 
我和相公諗住一場來到港島 , 順道前去太古城行下 , 
順道參觀聖誕佈置 , 太古城以往的聖誕佈置都很大型 , 
而且很美觀 , 但今年明顯比往年遜色得多了 . 









聖誕前這裡每天都有特定的表演節目 , 
今次係小丑表演什耍 . 



小丑請現場觀眾出來幫手 
哈哈這位外籍先生一馬當先出來 , 
哦 .. 叫佢托住單車讓小丑上車表演什耍 . 

踩完單車 , 小丑把外衣脫去 . 
把汽球充滿氣體 

喔  , 他把自己的頭伸入汽球中



整個身體都進入汽球裡
再重新再從汽球把身體出來 , 咁都得0既 ? 


散場了 ! 

10 則留言:

  1. 小丑表演幾精彩喎, 尤其係穿波

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得小丑穿波好得意 , 唔知是否係魔術嚟0既 .

      刪除
  2. 回覆
    1. 今年佈置唔算大了 , 有一年擺咗隻同實物差不多大的駱駝和好多其他動物好得意的 .
      這商場係幾大0架 , 佢以往聖誕佈置較華麗又大型好多 ,

      刪除
  3. happy ak:
    ~你話太古城啲燈飾, '今年明顯比往年遜色得多了', 其實相比外國, 依啲燈飾好巨大, 好特別啦!!
    ~而且還有小丑表演, 好有氣氛!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicky :
      哦 , 佢0既裝飾已比外國巨大 ? 我以為外國商場咁大佢0既佈置一定更大更華麗添 .
      太古城商場每年聖誕前後差不多每日都有不同類型節目表演的 .

      刪除
  4. 太古城以前因公因私都經常在那流連⋯
    小丑表演好精彩!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都很喜歡行這個地方 , 有時我會坐著看蹓冰 .
      小丑穿球真係好得意 , 唔知係咪魔術嚟0既 .

      刪除