2013年12月5日 星期四

雲耳青口南瓜 VS 柚子蜜鳯翼

昨日煲栗子蓮藕湯剩餘一些栗子 , 
想不到用來煲什麼湯 , 
索性煮南瓜時一齊煮食埋佢 , 
今日在百記超市買了一個泰國出產 "日本種 "的南瓜 , 
雖然都是" 日本種 " 但跟日本出產的南瓜好唔同 , 
 唔粉又唔甜 , 稔稔席席的 , 今餐衹煮了半個 , 
餘下半個睇怕都係煲湯好了 . 
晚餐 : 雲耳青口南瓜 , 冬菇蒸豬展 , 柚子蜜鳯翼





8 則留言:

  1. 今日咁好餸,我嚟黐餐呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好呀好呀 , 我平時黐妳餐就多了 , 不過我煮得冇妳咁好味0架喎 .

      刪除
  2. 回覆
    1. 好呀好呀 , 唔嫌粗菜嚟吖 ! 多些人一齊食飯高興好多0架 .

      刪除
  3. 回覆
    1. 嘻嘻街外食物較為肥膩食得多悶 , 轉下口味 .

      刪除
  4. Happy ak:
    ~日本南瓜, 好似會甜啲!! 不過,南瓜好有益. 點煮都係食得健康!!
    ~你哋兩個人食飯, 三個餸實在太豐富!! 你哋兩個食得晒??

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicky :
      係呀我都覺得日本南瓜較粉甜又香些的 , 不過我住嗰區冇日式超市 , 所以唔係經常可以買到日本南瓜的 .
      哈哈我每次買餸 , 求其見到想食就會買回家 , 煮咗才發覺太多 , 有時我地兩個為食貓真係食得哂0架 , 今次肉多食剩咗雞翼 .

      刪除