2013年12月19日 星期四

工展會 & 銅纙灣時代廣場


連續兩年都沒有到工展會遊逛 , 
今年婦聯會舉辦自助火鍋加工展會遊 , 
本來對年年如是的工展會已沒有太大興趣 , 
但看到同學們都很踴躍參加 , 
我和相公都一齊趁熱鬧去玩一天 .
參加人數有兩輛大旅遊巴士 , 
我坐的旅巴差不多有一半以上的人我都認識的 ,
所以覺得很熱鬧又好開心 ! 

 我們先到 Hipot 食一人一鍋自助火鍋 . 
 我未試過成 100 人一齊食火鍋 , 齊齊烚好得意 . 
食飽返回旅巴到工展會 
 工展會入口 , 我們有差不多三個小時自由活動 , 
一入到工展會好快同團的朋友全都不見了 , 
各有各找尋心儀物品去 . 
雖然不是假日但人也很多 , 其中國內遊客也少 . 
一場入到嚟或多或少都會買些食品回家 . 
 我和相公好快就繞場一周 , 但還未夠鐘集合 , 
我們順道前去附近銅纙灣時代廣場看聖誕佈置 . 












看完聖誕佈置返回集合地點 , 
大部份團友都已手挽著一袋二袋或滿是戰利品的手拉車 . 
咦 ! 點解我對猄皮鞋咁汚漕又有好明顯的手拉車輪痕0既 ?
喔 ! 我記得嘞 , 行工展會之時 ,
經常遇上手拉著車的遊人四圍走動 , 
有幾次還在我腳面上拉過 , 
好彩車上還未載滿貨品 , 而且我對鞋面較硬唔太痛唧 .


14 則留言:

  1. 你地冇收穫呀,我見人拖旅行o急去買野.

    回覆刪除
    回覆
    1. 有收穫0架 , 不過唔係咁多 , 聞說工展會最抵買係醬油但太重了, 兩個人又唔食得幾多 , 所以冇買 , 我衹買了蟲草花 , 乾百合 , 冬菇和一些零食 , 一個較大的購物袋已很足夠 ,
      妳講得冇錯呀 , 好多人都拉喼或車仔去0架 , 所以我對鞋就係咁攪到一笪笪了 .

      刪除
  2. 回覆
    1. 哈哈咁多嘢食 , 我點忍得唔番d 吖 , 不過我衹買了蟲草花 , 乾百合 , 冬菇和一些零食 , 一番屋企忘記影相 , 我已急不及待開零食嚟食了 .

      刪除
  3. 我都好恨去工展會, 入面有好多荀野賣架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 場內真係好熱鬧 , 唔買嘢都入去趁下高興 , 荀野我就唔多覺0既 , 可能我走漏眼 , 我諗最抵係醬油 , 因為我見到好多人拉住車仔都係醬舖送的 .

      刪除
  4. ak:
    ~多人到咁呀!!
    ~工展會啲野, 係咪真係好平?? 要拖夾去買??
    ~你有無買到啲咩?

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicky :
      係呀所以對鞋好汚漕
      我諗工展會個別嘢係真係好平由其醬油 , 因為見到好多人拉住車仔都係醬油舖送的 .
      嘻嘻我咁為食點忍得唔買番d 吖 , 衹係一下子食唔切 , 求其每樣買少少喇 , 我今次買咗蟲草花 , 乾百合 , 冬菇和一些零食.

      刪除
  5. 咁你地梗係冇乜買野啦,仲去遊埋時代廣場。

    回覆刪除
    回覆
    1. 叻叻 , 我衹買咗蟲草花 , 乾百合 , 冬菇和一些零食 , 一個較大的購物袋已載哂 , 所以行去時代廣場都好輕鬆 .

      刪除
  6. 回覆
    1. 哈哈我係為食貓點會忍得唔買吖 , 衹係驚一下子買太多食唔切 , 今次買咗蟲草花 , 乾百合 , 冬菇和一些零食咋 .

      刪除
  7. 長者雖然免費入場, 但我不想去, 人多, 食品會是國產的.

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀 , 大部份食品都係國產0架 , 而且真係好逼人 , 妳買得多帶回美國都會過磅

      刪除