2014年1月15日 星期三

鴛鴦眉豆腰果紅棗木瓜素湯

年近歲晚新年氣氛已很濃烈 , 
麥叔叔推出一款好意頭套餐招財福堡 , 
有新款餐試試吧 ! 

招財福堡有兩款選擇 , 黑椒汁牛或雞 , 
相公食黑椒汁牛配一杯汽水和扭扭薯條 , 
我唔食牛0既 , 食豬柳蛋漢堡飲套餐的汽水 , 
相公飲咖啡 , 再一件紅豆批兩份分 , 
扭扭薯條麻麻地啱食 . 
天氣乾燥 , 煲木瓜素湯 , 
食材有 : 黑白眉豆 , 腰果 , 紅棗和木瓜 . 
菇菇四季豆
煎豬扒

18 則留言:

  1. 我呢度時不時都出扭扭薯條

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港好似久不久都會有0既 , 但我鍾意食傳統或有皮嗰種薯條 .

      刪除
  2. ak:
    ~我相信而家香港啲商場, 一定佈置得好喜喜洋洋啦!!
    ~香港麥當勞嘅食物又幾大元化. 招財福牛堡 and 紅豆批, 好特別!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicky :
      冇錯呀好多大大小小的商場已經有新年佈置 , 氣氛好熱鬧了 .
      現在麥叔叔連飯都賣埋 lu . 招財福牛堡係新品味道唔錯 , 紅豆批出咗好耐好好味0架但唔係時時有0既 .

      刪除
  3. 妳果D黑眉豆邊度買呀???

    回覆刪除
    回覆
    1. 係元朗千色店附近好多生果和菜賣嗰條街的糧油舖買0既 .

      刪除
  4. 快餐廳與時並進,乜都要好意頭,促銷麻!
    蛋糕店亦有,將蛋糕改名為豐盛之年!!

    回覆刪除
    回覆
    1. kakaka 老闆好識做生意 .
      喔蛋糕店都係咁 , 我沒有留意添 .

      刪除
  5. 食咗熱氣嘢飲返喱味清潤湯水最啱

    回覆刪除
    回覆
    1. 係好滋潤0架 , 木瓜又可當飯後果 .

      刪除
  6. 素湯 好足料,黑眉未食過添!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我當佢係飯後甜湯 , 所以落多些料 . 黑眉豆聞說有預防風濕之效 , 妳都買嚟試試吖 .

      刪除
  7. 我以為個餐有埋紅豆批~~~~~~~(你影到好吸引,我都想返香港食*v*)

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈我表達得唔係幾好 , 紅豆批係另外買的 , 味道唔錯0架但唔係時時有 , 所以一有供應就好受歡迎 , 想食就回港食喇 , 順便過埋農曆新年趁下熱鬧 .

      刪除
  8. 木瓜素湯好正呀,我都煲下先。

    回覆刪除
    回覆
    1. 煲吖好甜又滋潤 , 我當佢係飯後糖水 .

      刪除