2014年1月3日 星期五

元旦日

元旦日開始收拾裝修完的廚房 , 
看著滿是泥塵的雜物 
洗呀抺呀 , 感覺好似準備過農曆新年一樣 . 
太攰又做無飯主婦 . 


 今次到椰林閣吃二人晚餐 , 
羅宋湯 , 餐包兩個 , 我太肚餓食食下才記得未影相 . 
 我的餐包和忌廉雞湯 
 凱撒什果沙律麻麻、焗青口伴薯蓉兩樣都好好味 . 
 黑椒焗豬手 , 醃得好入味口感唔錯 . 
 千島汁大蝦三文魚 pizza , 
pizza 分成四件每件都有一隻大蝦 , 
蝦爽甜配上千島汁好好味 , 
但餅底焗得時間少 , 唔香口 . 
華田、奶茶
好飽啊 !

8 則留言:

  1. 椰林閣好耐無幫襯過, 看來水準keep得唔錯

    回覆刪除
    回覆
    1. 他有一段時間水準好麻麻 , 但最近幾次都頗為唔錯的 .

      刪除
  2. 煮野食其實都幾煩,唔得閒出街食算啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 我也有同感 , 買材料洗切煮甚花時間 , 衹是街外食物較肥膩 , 久不久食下就好開心 , 不過唔得閒出外食真係化算得多了 .

      刪除
  3. ╔╗╔╗╔╗╦╗ *゚*°•♩¤。♪.♬。•:。⊹♫*。.•:。
    ║╦║║║║║║ •*¨*ʚïɞ
    ╚╝╚╝╚╝╩╝ 享受一切美好•*¨*❀

    回覆刪除
  4. happy new year! 有新廚房迎新年,快D煮番餐啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 新年快樂 !
      嘻嘻我都好心急用下新廚房 , 但現正收拾中 , 我會盡快諗下煮咩先 .

      刪除