2014年1月27日 星期一

Q 版十二生肖迎新歲

還有幾天便是農曆年初一 , 
青衣城商場已有新年氣氛了 . 
遠遠便看見一些色彩鮮艷的擺設 , 
定神看清楚原來是十二生肖中的動物 , 
太 Q 版了 , 有些要憑想象力才知它是什麼動物 , 
十二生肖次序 : 
鼠、牛、虎、兔、龍、蛇、馬、羊、猴、雞、犬、豬 . 



明年是馬年 , 就從馬開始吧 ! 
意頭甚好的福祿鴛鴦 
呢款忘記了 , 各位認為它似什麼呢 ? 
滿足完眼睛係時候吃晚飯了 , 
今次我們又幫襯 " 門前飯莊 " 
四寶茶材料有 : 香片茶葉、紅棗、杞子、雪耳 
韭黃肉絲炒拉麵
北京韭黃水餃 
高力豆沙吃過很多次 , 好似未試過 6 件之多 , 
送來熱辣辣 , 外皮好厚稍實 , 紅豆饀太少了 . 

19 則留言:

  1. 令我羨慕得很,你倆可以週圍去,順祝你倆新年快樂。

    回覆刪除
    回覆
    1. Pat, 你都好有活力, 如果有人送你一部電動輪椅, 你就可自出自入了.

      刪除
    2. 我已有電動輪椅,每天都做街童,但很多地方到不了,倒不如用四脚叉來得方便。

      刪除
    3. Pat , 我和相公太無聊所以周圍逛 .

      刪除
    4. 哦! 原來 Ah Pat 你已有電動輪椅, 那就好了! 我覺得出外時電動輪椅比四脚叉舒適得多呢!

      刪除
  2. ak, 我到底在你這裏知道十二生肖的排列次序了!
    wei-wei來向你拜個早年: 祝ak和相公馬到功成勝去年, 心想事成, 天天樂逍遙!

    回覆刪除
    回覆
    1. wei-wei :
      呵呵 .... 好多人都未必清楚十二生肖怎樣排列的 , 我都是早兩年前看報紙才知咋 .
      非常多謝妳的祝福 , 我也祝福妳馬年行好運 ! 身體健康 !

      刪除
  3. 十二生肖太.....藝術了...

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 謝謝 ! 人地影緊我已擺定個位 , 佢一行開我立刻按快門的 .

      刪除
  5. Happy ak:
    ~依個商場, 佈置得幾有心思!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicky :
      係呀 , 用十二生肖佈置真係幾有新年氣氛 , 不過動物就較抽象咗少少 .

      刪除
  6. 好colourful~~~~ak果個生肖你覺得靚唔靚呢?XXD
    高力豆沙我通常都會叫^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈 , 太卡通化好難講話靚唔靚0既 .
      哦 ! 你都鍾意食高力豆沙0架 , 原來大家都係同道中人 ^-^ ^_^ ^=^

      刪除
  7. 我都有睇,狗仔好得意,好似臘腸狗。

    回覆刪除