2014年1月26日 星期日

桃花園 ( 青衣公園 )

相關網誌 : 萬佛寺半天遊 & 中文大學公園 

在中文大學公園裡看到兩朵桃花 , 
使我想起青衣公園內也有桃花園 , 
既然這裡有桃花開了 , 
相信青衣公園也可能有的 , 
我和相公立刻起程前去青衣公園覓桃花芳蹤 . 


 呵呵 ... 雖然已是黃昏 , 
桃花園裡仍有好幾位遊人正在影桃花 , 
我也不客氣了 , 趕忙加入影呀影 . 
 桃花樹上的花蕾很多仍未開 , 
我諗天氣回暖桃花就會盛放起來 . 




花兒雖不是盛放 , 但總算沒有令我失望 . 
 欣賞完桃花繼續在公園遊逛 . 
 太陽伯伯收工了 ! 
紅葉沒有太陽伯伯相伴 , 顯得較為遜色 . 
 睡蓮靜悄悄地躺在池裡 .


一場來到青衣 , 順道到青衣城商場看看 . 

16 則留言:

  1. 我上星期去過,睡蓮還未開,依家開得好靚。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗遲些會有更多睡蓮開花 .

      刪除
    2. 原來公園咁靚架!
      我住隔離都無去過,
      真失敗:-(

      刪除
    3. 路霸 :
      好多人都鍾意跨區遊逛的 , 我就係其中一個嘞 <*^.^*> 

      刪除
  2. 看見很多網友都喜歡青衣公園, 看來真係環境不錯呢!預祝新春愉快!

    回覆刪除
    回覆
    1. 這公園交通方便 , 環境都幾靚 , 下次你回來去看看 , 可能都會喜歡的 .
      大家咁話 , 預祝你馬年行好運 ! 心想事成 !

      刪除
  3. 回覆
    1. 謝謝妳呀 ! 她的美態撩人容易影 .

      刪除
  4. 回覆
    1. 哈哈係喇 , 上年我去到衹見棵棵樹光禿禿 , 莫講話花連一個花蕾都冇 , 今次算唔錯了 .

      刪除
  5. 花姿招展, ak 你影得好靚呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝妳呀 !
      妳在香港期間咁多節目 , 一定好疲倦了 , 多些休息保重身體呀 ! .

      刪除
  6. 去到尾場也有不錯的收獲,很充實的一天,拍過紅桃一定鴻運當頭!鴻福齊天喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈 , 當天認識咁多新朋友又影到桃花真是收穫甚豐啊 ! 謝謝妳 !
      妳看過這些紅桃爭艷 , 來年都一定鴻運當頭 ! 鴻福齊天 ! 大展鴻圖 !

      刪除
  7. 等我又去行多幾圈先得kakakaka
    荷花看來也不錯喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 你梗係要快些趁住桃花盛開去行多幾個圈 , 唔好等到媽咪頸都長埋喇 <*^.^*>
      現在冬天這些荷花都算開得幾靚了 .

      刪除