2014年1月30日 星期四

The One 大力捧捧團年

時光飛逝轉眼已是農曆年廿七了 , 
每年大節日通常都會提早做節 , 
今日約了相公家人到尖沙咀 The One 商場 , 
目的地是 " 大力捧捧 " 吃團年飯 ,
未到約定時間先在商場周圍逛下 , 
這裡也有新年佈置 , 但好似太簡單了 . 














我們連小朋友七個人 , 小食有四碟都係煙鴨胸 . 

 菜牌上有些餸菜名稱都幾古怪的 ,
這款是 " 飽受折磨 " 團年梗係唔好食呢款喇 . 
 外婆紅燒肉 
 富二代  
 可人兒試吃煙鴨胸 

 呵呵 ! 一試便愛上了 . 

 今次真好彩我們被安排自成一角房間 , 
座位寬闊坐得舒服清靜得很 , 
等我同你地影番幅相留念先 . 
 可人兒吃鴨胸開始有點兒悶了 . 

 麻辣肚絲
 秘制麻辣皇帝雞煲
入口有點麻但不太辣很惹味 , 
配料有什菌 , 豬肚絲和洋蔥等 , 
豬肚絲稔滑很入味 , 
餸汁非常好味用來撈麵一流 . 
 大蝦球鍋貼衹得 5 件 , 
好彩我唔食蝦0既 , 看樣子都幾肥膩 , 
底部是麵包放上一隻大蝦炸 , 
相公話很脆但蝦就很乾 , 麵包吸了油份 , 麻麻地啱口味 . 
 七味脆西施
同椒鹽豆腐差不多 , 味道一般 .
 魚湯什菌白菜仔
 農家蕃茄鮮牛肉米線窩
 情人比翼雙飛雞煲 , 味道偏甜 .
 金沙霹靂鮮蝦 , 又係衹得 5 隻 
這款蝦連蝦殼一齊炸 , 鋪滿炸蒜茸 , 
相公覺得是雪蝦 , 連埋殼食較麻煩 . 
清蒸海活魚 ( 西星班 )  
這條魚要預定的 , 味道一般 .  
 懷舊紅燒大元蹄半隻 , 
以前我曾在某間酒樓吃過 , 
元蹄皮鬆軟但又唔會爛開味道香濃 , 
但這隻元蹄皮薄薄地怪怪的 , 
我袛吃了少許皮味道一般 .
 手磨杏汁蛋白 , 
今次是第一次吃加蛋白的杏仁糊 , 
蛋白不是蛋花覺得唔夠滑 , 杏汁食到北杏的味道 , 
我淺嘗兩口 , 吃完口嚡嚡地 , 感覺麻麻 . 


10 則留言:

  1. 之前喺哩間對面金牌小籠食,
    見個名好怪,唔知食乜,原來喺哩啲!浙江菜糸變種
    我like杏仁蛋白茶好正!

    回覆刪除
    回覆
    1. 恭喜發財 ! 新春大吉 !
      個名真係好古怪 , 起初我以為係新潮年青人食肆 .
      杏仁蛋白如果少些北杏我諗味道會幾好的 .

      刪除
  2. 回覆
    1. 多謝 ! 大家咁話 .
      祝你馬到功成 ! 萬事如意 ! 身體健康 !

      刪除
  3. 新春大吉 新年快樂 恭喜發財!

    回覆刪除
    回覆
    1. 恭喜發財 ! 祝妳新年進步 ! 龍馬精神 !

      刪除
  4. Ak,
    -而家啲餐廳真係整啲綽頭, 啲食物名改得好特別! 好好笑!

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicky :
      祝妳新年快樂 !
      商人頭腦轉得好快 , 用怪名吸引食客本來都幾好0既 , 但現在新年他的菜牌有些名唔太吉利 .

      刪除
  5. AK:為你送上祝福,駿馬迎春.一馬當先.馬到功成.馬龍精神.
    很綽頭又溫馨的團年飯,你們合照後的像百子櫃呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 非常多謝妳的祝福 ! 大家咁話喇 .
      祝妳新春大吉 ! 事事如意 !
      哈哈妳真犀利看到牆上疑似百子櫃 , 我同妳一樣覺得佢似0架 . 但睇落衹是佈景嚟0既 .

      刪除