2014年1月10日 星期五

三色椒炒青口

放學後到一粥麵吃麵 , 今日特別肚餓 , 
我和相公分別食了雲吞麵 , 炸兩和京都炸醬超飽啊 !
其實我鍾意到麵舖多過茶樓飲茶 , 起碼慳番茶錢 . 
吃飽又做回主婦工作去買餸 . 




晚餐 : 三色椒洋蔥豆干炒青口 , 果皮蒸烏頭魚和焯菜心 

圓碌碌物體是烏頭魚的魚扣 , 我唔食0既 , 
但看過blog 友網誌分享其他魚的魚扣很爽 , 
今次蒸咗叫相公食 , 他說很爽口唔錯 . 
現在可能是菜心當造 , 很稔甜好好味 . 

8 則留言:

  1. 一粥麵幾好味,佢喺大家樂集團,幾ok架,屋企附近個間摺咗後,
    郡無乜地方食粥麵:-(

    回覆刪除
    回覆
    1. 喔原來又係大家樂集團 , 現在舊式麵店已沒有生存空間了 .
      附近冇為有跨區搵喇 .

      刪除
  2. 烏頭魚扣 樣子古古怪, 我次次都唔要, 原來是爽的.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈 , 我都覺得佢個樣好怪 .
      雖然唔好樣但相公話爽口唔錯添0架 .

      刪除