2014年1月7日 星期二

一粥麵羊腩煲

相公最鍾意食羊肉 , 
但最近周圍凍肉店都沒有羊肉踪影 , 
見到一粥麵有供應 , 試試吧 ! 
相公吃得津津有味 , 
等我都食件睇下係咪真係咁好味先 , 
咦 , 稔滑唔太羶食得過喎 . 


福建炒飯汁太多味道一般 , 好多隻蝦又益哂相公了 . 

8 則留言:

  1. 天氣寒冷家家户户都買嚟整, 所以羊肉難求!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哦 ... 有道理喎 , 唔怪得之周圍都搵唔到喇 , 睇怕要幫襯多啲呢度了 .

      刪除
  2. 又可以烚烚吓. 啱晒你相公.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喇無端端比佢搵到呢處有得烚又係羊腩 , 相公開心到不得了 .

      刪除
  3. Happy ak:
    ~我也喜歡食羊肉!! 食完成身, 真係暖啲. 可能香港近排凍, 個個都買羊肉啦!! 所以, 你見唔到羊肉踪影.

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicky ,
      原來妳都鍾食羊肉 , 我相公都話食完成身暖0架 , 但我對肉類麻麻 , 每次我衹食少少所以冇咩感覺 .
      妳講得有道理 , 凍起來羊肉特別受歡迎 , 我諗要多啲幫襯呢處了 .

      刪除
  4. 是否所有一粥麵分店都有,我好喜歡羊腩煲,尤其是黑草羊,自己煮太煩,出外吃,但通常都在160元或以上.

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係間間有0架 , 希望你住處嗰間有喇 , 酒樓和茶餐都係要百幾二百文 , 呢處份量稍細價錢平好多又不用加一抵食好多 .

      刪除