2014年1月9日 星期四

聯邦皇宮下午茶

我和相公都很喜歡吃美心酒樓的三色糕 , 
可惜他在幾個月前結業了 , 
原址現在開了 " 聯邦皇宮 " 並且在上月25 號已開始營業 , 
本來好想去試試 , 但太忙未能成行 , 
前兩天放學乘屋苑車回家途中 , 
聽到兩位太太談論這間酒樓 , 似乎對食物唔太滿意外 , 
連茶都唔多啱口味 , 心稔各人口味不同 , 我都去試試 . 




酒樓全新裝修比以前舊酒樓光潔明亮 .
我們2點幾才到酒樓不用等位但要搭枱 , 
事前門外接待員並沒有說明要搭枱 , 算吧搭就搭喇 .
同枱已有一位男士食緊點心 , 
我平時很少飲茶葉茶 , 所以到酒樓定必叫多一壺滾水 , 
喔 , 侍應忘了給我滾水 , 跟她說滾水還未有 , 
她說滾水係跟同枱共用的 , 乜話咁都得 ? 
同枱男士已食緊點心 , 即是佢已坐咗唔少時間 , 
壺滾水咪凍咗囉 , 而且心裡總覺得同陌生人同飲一壼滾水 , 
好似有點兒那個 , 逼於無耐我衹好破例飲茶葉茶 . 
叫了五款點心 : 
紅油抄手、蟲草花什菌、
雞包仔 " 售罄 " 改為奶皇包、
鮮茄鮮竹卷和布拉腸粉 . 

 我從未食過紅油抄手係咁0既味 , 
咩味都冇衹有辣和酸醋味 " 差 " 以前在其他酒樓食的雲吞 , 
裡面豬肉饀是碎肉 , 今次6隻雲吞中 , 
有一隻裡面的豬肉係成嚿 , 好驚佢唔熟唔敢食 . 
 蟲草花什菌很濃味 , 味精稍多 . 
 原本想食雞包仔但售罄 , 
改為點心紙上寫住 " 必食 " 的奶皇包 , 
抱著期待好味包包 , 奶皇饀味道一般 , 
外面白色部份更吸引因為太厚了 . 
 鮮茄鮮竹卷 , 鮮竹卷配上鮮茄味道唔太夾 , 
好似怪怪的 , 覺得傳統做法較好味 . 
幾款食物都唔啱口味 , 諗住腸粉都可能麻麻 , 
又唔係噃 !  腸粉滑滑唔錯 , 但醬油淡茂茂
總括嚟講幾款食物都淡茂茂無嚟味道 , 
連茶都麻麻 , 最唔鍾意要同陌生同飲一壼滾水 , 
以後可以諗少間了 . 

10 則留言:

  1. 新開張出品貢唔掂真係唔係路喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈唔多啱我口味 , 食物淡如無味 , 其他茶樓跟腸粉的醬油 , 通常都調配得好好味 , 而佢就淡淡好似普通醬油 , 連那些麻醬和甜醬都唔好味0既 , 認真唔係路 .

      刪除
  2. 它若不趕快改善, 一定虧本關門大吉.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈這間好似係連鎖店有好多間 , 生意唔好有其他店補貼 , 而且剛開張冇咁快關門大咭卦 .

      刪除
  3. 現在茶樓多數一檯共用一壺滾水,沒有以前的xx茶再加多一壺滾水之歌仔唱,我最睜搭檯,但現在多數一支公,奈何? 多數叻的點心師傅上晒大陸,而且香港人工太少,好難找到好師傳。

    回覆刪除
    回覆
    1. 喔原來其他茶樓都會一壼滾水共用0架 , 我這裡暫時沒有這種風氣 , 希望唔會有喇 .
      我都唔多鍾意搭枱很唔方便 .
      叻師傅上哂大陸做 , 唔怪得之食過好幾間酒樓都唔太稱心喇 .

      刪除
  4. 真係差成咁,我仲未去試呀???

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈可能我咁好彩遇上廚師心情唔靚 , 失水準喇 .
      妳去試下或者有驚喜喱 .

      刪除
  5. 搭枱要搭埋茶唔係幾好囉.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喇 , 我全程都衹飲滾水 , 覺得唔方便又怪怪 , 所以情願破例飲茶葉茶 .

      刪除