2014年1月24日 星期五

萬佛寺半天遊

前天 blog 友 Stella 的攝影同學仔和老師 , 
相約到沙田萬佛寺影相 , 我又跟埋去見識下 , 
萬佛寺好幾年前曾去過 , 那裡很多佛像 , 
印象中窄窄的路旁都有很多佛像的 , 
今次帶咗兩部大小儍瓜相機 , 
嘻嘻 , 梗係仲帶埋我的儍瓜相公喇 . 


 每尊佛像神情各異 , 使我有目不暇給之感 . 













 我們一行14 人 , 行下影下睇下好快就上到大殿 , 
這裡多了很多佛像 , 還建築了一座八層高的佛塔 . 















 很多佛像環顧著佛塔座下 , 
我們全部人登臨塔頂上層看看 . 
每層的窗戶都有座佛像 , 
 高居臨下的景物 
 欣賞完風景返回地面去 . 
 很大的笑佛 
 笑佛下的放生池 , 竹筏上的龜龜正在享受著日光浴 . 
 遠處景物一目了然 . 
欣賞完很大的觀音像 , 差不多吃午飯了 , 
我們到沙田的鳯城酒家飲茶 , 飲完茶有些朋友有事先走 , 
剩下我們 9 個人 , 繼續到中文大學遊逛 . 

待續 ............. 

14 則留言:

  1. 我住沙田架, 好似上萬佛寺要行百 級樓梯喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗唔止一百級樓梯了 , 但行下睇下唔係太攰的 .

      刪除
  2. 回覆
    1. 同幾年前差不多樣 , 衹是多咗好多佛像和塔 , 變得地方冇以前咁寬敞 .

      刪除
  3. 以前係火車站返工,隔幾個禮拜就跟同事行上去食午餐,做運動加清腸胃。而家多咗好多。

    回覆刪除
  4. 每尊佛像神情各異真係有排欣賞架!
    你部相機都影得好靚,的佛像無反光,我用單反佛像反光都無你影得咁好!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果真係逐位佛像睇 , 真係要好多時間才能看完 .
      哈哈因為我部係比儍瓜用的儍瓜機嘛 , 所以容易操作 , 妳嗰部係靚機可能要花多些時間調較

      刪除
  5. 好多年無去萬佛寺喇,好怕那長長的梯級。

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻 , 一路行一路影下相就唔多覺攰 .

      刪除
  6. 條橋果個位望落沙田view幾靚喎,我都未去過呢!
    一定要帶埋相公去啦,可以幫你影多啲靚相嘛^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 那條橋睇嘢景觀真係很寬闊唔錯的 , 有時間你都去欣賞下喇 .
      哈哈 , 冇相公幫我攞相機真係唔掂0架 .

      刪除