2014年1月26日 星期日

中文大學 ( 公園 )

續 : 萬佛寺半天遊
遊完萬佛寺吃飽飽後 , 有些朋友有事走先 , 
餘下我們一行 9 人繼續前去中文大學 ( 公園 ) 


 近期大熱的紅葉這裡也有啊 ! 


 整個公園衹看見兩朵桃花 , 好珍貴 ! 


 整棵吊鐘花樹長滿花兒好靚啊 ! 
 我忙著欣賞她的花兒 , 
竟然忘記給這棵大大吊鐘花樹留倩影 , 真可惜 . 





行完公園時間尚早 , 
我和相公想起青衣公園有桃花園的 , 
這裡有桃花開著 , 青衣公園可能也有了 , 
我倆立刻起程到青衣公園去 . 
待續 ......... 

26 則留言:

  1. 中大有個中藥園, 裡面奇花異草, 有去睇嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哦 , 我唔知到有這個中藥園添 , 裡面咁多嘢睇 , 下次我一定要去睇下 ,非常感謝妳的報料 .

      刪除
  2. 妳咁好嘢~ 一日能夠去三個地方, 唔會腳累嗎? 以前係香港都會四圍去; 但分開幾日行.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈 , 本來最好分開去好些 , 但我怕那些桃花謝了 , 所以立刻行動 , 好彩對腳沒有投訴 , 第二日我返跳舞班都冇問題 .

      刪除
  3. 你地一天走三場都非常了得.

    回覆刪除
  4. 有時間可以到新亞書院的知行樓對出草地有七棵櫻花樹。可乘中大的2號校巴在新亞書院下車。

    回覆刪除
    回覆
    1. 真好呀 , 我本來諗住稍遲再到這裡 , 欣賞妳剪紙老師的展覽 , 現在妳說這裡有七棵櫻花 , 還話埋搭校巴號碼及那裡落車 , 使我更容易找到目的地 , 真是非常感謝妳啊 !

      刪除
  5. 上次去都已經喺多年前,朋友畢業典禮,好多地方唔同哂,靚咗好多,由其喺湖景:-)妳又影得靚呀:-)

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港雖然細 , 但其實很多地方我們本地人也未必去過或時時去 , 這裡我也很久沒有到了 , 環境真係唔錯, 有時間你都舊地重遊吖 .
      謝謝你 ! *^.^*

      刪除
  6. 久違了,好靚!有閒要去行行。
    祝新年快樂,事事如意!

    回覆刪除
    回覆
    1. 這裡真係幾靚 , 如時間足夠還可以行校園其他的地方 .
      謝謝你 ! 大家咁話 .
      祝你馬年行好運 ! 心想事成 !

      刪除
  7. 原來吊鐘花是這樣美的。
    我也要去青衣影桃花啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 這棵吊鐘花好強壯大棵 , 成棵開了好多花幾靚的 .
      青衣公園去年二月中我都有去過 , 當時所有桃花樹都係光禿禿得樹枝 , 今次去是一月尾就好多花開 .

      刪除
  8. 回覆
    1. 這棵吊鐘花樹很強壯生滿花幾靚的 .

      刪除
  9. 1964至67年左右中大是我常到的地方, 事隔幾拾年, 環境令人刮目相看! 多謝分享。

    回覆刪除
    回覆
    1. 喔 , 當年冇咁靚0既咩 , 妳以前有沒有在這裡影過相呢 ? 如果有可否給大家分享呀 !

      刪除
    2. 我地以前影是細細張的黑白相, 經過幾次搬屋後, D相再難找回來了.

      刪除