2014年1月18日 星期六

鱆魚無花果蜜棗豬展西洋菜湯

看見西洋菜好似幾嫩 , 買了回家才發覺不是那回事 , 
一斤西洋菜除去硬枝 , 少了差不多一半 , 
哈哈真失敗 , 我唔知怎樣分辨蔬菜的老嫩0既 . 


 鱆魚無花果蜜棗豬展西洋菜湯 , 加少許南北杏滋潤些 . 
 煎鯪魚滑炒蒜心 , 
好彩蒜心都幾嫩 , 如果唔係今餐冇餸食了 . 
蒸水蛋 , 今次又失手 , 蒸到d 蛋老老地添 . 

20 則留言:

  1. 西洋菜,水蛋老老地.好彩人未老.

    回覆刪除
  2. 下次試吓蒸水蛋~ 在蓋位放隻筷子架開蓋口, 會好啲!

    回覆刪除
  3. 我都想煲啊! 可是L.A. 唔喺時時有得賣, 等我去搵吓先.
    你個湯好正呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀這款湯好味又滋潤 , 加埋鱆魚更加正 .

      刪除
  4. 回覆
    1. 會呀 , 由其是蒸蛋我稍後都會再蒸過 .

      刪除
  5. 西洋菜老了點也不怕; 浸洗乾淨, 煲湯都可 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 喔係喎 , 我冇諗到添 , 謝謝你提醒我 , 下次我記住放埋落去煲湯 .

      刪除
  6. 兩餸一湯,都是我喜愛的,流緊口水,嘻嘻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 啱食就唔好客氣了 , 埋位起筷喇 .

      刪除