2014年1月16日 星期四

煌府婚宴專門店飲茶

今日和相公到元朗飲茶順道周圍逛 , 
今次試新茶樓 , 名字怪怪 " 煌府婚宴專門店 " 
印象中好似尖東都有呢間店 , 而且飲過茶 , 
店外貌一點也不起眼 , 但裡面的裝修也不錯 , 
大部份設施都是銀灰色 . 

 枱布 , 茶具和椅套都是銀灰色 , 
我們都係食嗰幾款食物 , 
叉燒包 , 叉燒腸粉 , 雞絲粉卷 , 鮮竹卷和珍珠雞 , 
味道唔錯由其是粉卷和腸粉好滑 , 下次再會幫襯 . 





14 則留言:

  1. 以為你同你相公去擺婚宴.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呵呵呵我都想0架 , 不過要好多好多錢0既 .

      刪除
  2. 點心好吸引~ 喱邊D 點心好難食架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 這間食物都幾好0架 , 我諗你住嗰處可能華人較少 , 茶樓點心多數就洋人口味 , 所以麻麻 .

      刪除
  3. 煌府晚晚在電視賣廣告啦, 吸引人擺酒呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈我好少睇電視所以冇留意佢有買廣告添 .

      刪除
  4. 我也去過這間酒樓飲茶,喜歡那兒的枱布及餐具。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係鍾意佢銀灰色配襯得幾舒服 .

      刪除
  5. 我名字想吸引人去擺婚宴啦。

    回覆刪除
  6. 唔錯架,有朋友去過!

    回覆刪除
    回覆
    1. 這間酒樓都算佈置幾好 , 台上還擺咗個白色三角琴添0架 .

      刪除
  7. 婚宴專門店,地方一定好正。

    回覆刪除
    回覆
    1. 門面就一啲都唔靚 , 裡面裝修都算唔錯的 .

      刪除